آموزشی

آشنایی با میزکار استیل

میز کار استیل یک و نیم متری

میز کار از اساسی ترین وسایل یک محل کار می باشد. آشپزخانه ها حتما به میزکار نیاز دارند تا برای خرد کردن و یا انجام دادن کار های دیگر آشپزی راحت باشند. در این مقاله قصد داریم به موضوع “آشنایی با میزکار استیل” بپردازیم.

آشنایی با میزکار استیل

میزکار یکی از اقلام کاربردی در اغلب مشاغل است و بخصوص در آشپزخانه های صنعتی بیشتر با آنها روبرو هستیم. میزهای کار به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که طبیعتا هریک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. میزکار استیل را می توان از جمله بهترین و کاربردی ترین انواع میزها دانست.

میزکار های استیل هم دوام بیشتری داشته و هم در مقابل مایعات کاملا بی تفاوت بوده و مانند میزهای چوبی ساختار خود را از دست نخواهند داد. میزهای کار به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند و هریک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و به همین دلیل افراد می توانند انتخاب های متفاوتی داشته باشند.

آشنایی با میزکار استیل

میزکار استیل

میزکار استیل تماما از استیل ساخته می شود و هیچ ماده دیگری در ساخت آن دخیل نیست. میزکار های استیل معمولا برای مراکزی مناسب خواهند بود که در معرض برخورد مستقیم با آب و یا رطوبت است چرا که اینگونه میزها امکان زنگ زدن و تغییر حالت نخواهند داشت.

میزکار استیل پایه دار به دلیل تنوع بالایی که دارد قابلیت خرید برای انواع مختلف سلیقه ها را خواهد داشت. توجه داشته باشید که اینگونه میز ها اندازه های متغیری دارند و می توانید متناسب با نیاز خود بهترین اندازه را برای خرید انتخاب کنید.
مراکز متعددی در زمینه تولید میزکار فعالیت می کنند اما انتخاب مرکز معتبر از میان آنها باعث خواهد شد.

 

مرکز تولید میزکار آشپزخانه صنعتی که بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. شرکت ما یکی از مراکز معتبر در این زمینه است که در طول دوره فعالیت خود توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. با خرید میز کار آشپزخانه صنعتی از این شرکت هم از کیفیت آن اطمینان خواهید داشت و هم می توانید محصول اختصاصی خود را سفارشی تهیه کنید. 

 

 

آشنایی با میزکار استیل

میز کار استیل یکی از تجهیزات مهم در آشپزخانه‌ها

یکی از تجهیزات مهم در آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران‌ها،فست فود‌ها و حتی کافی شاپ‌ها میزکار میباشد. میزکار در انواع مختلفی ساخته میشود مثل رویه چوبی یا رویه تفلون که البته رایج ترین آن رویه استیل یا تمام استیل میباشد که البته درحال حاضر وزارت بهداشت در این مورد(رویه استیل) حساسیت زیادی دارد،پس بهترین گزینه میتواند میزکار استیل باشد.

اما میزکار استیل نیز درانواع مختلفی ساخته میشود مثله لبه دار یشا ساده،که معمولا لبه دار برای قرار گرفتن درکنار دیوار ساخته میشد و ساده نیز که از دو طرف آن میتوان استفاده کرد در وسط آشپزخانه قرار میگیرد.

جنس پایه‌ها در این میزها از استیل میباشد و در انتهای پایه‌ها (قسمتی که با زمین در تماس است) یک پایه پلاستیکی دارای ریگلاژ قرار میگیرد که متناسب با شیب محیط میتوان آن را تنظیم کرد که از لرزش و لغزندگی در حین کار جلوگیری میکند. در قسمت پایین میز طبقه ای با نام پاتروکی ساخته میشود که وظیفه استحکام پایه‌ها را به عهده دارد و همچنین از آن میتوان به عنوان طبقه نیز استفاده کرد، پاتروکی‌ها در برخی میزها از جنس ورق گالوانیزه ساخته میشود که توصیه نمیشود.

و اما ابعاد این میزکار‌های استیل :

عرض این میزها به صورت استاندارد ۶۵ سانتی متر میباشد که بسته به درخواست مشتری قابل تغییر نیز میباشد.
ارتفاع این میزها نیز به طور استاندارد ۹۰ سانتی متر میباشد که البته با داشتن پایه قابل ریگلاژ در حدود ۵ سانتی متر قابل تغییر هست.
طول این میزها نیز به طور استاندارد در ابعاد (۱۰۰۱۲۰۱۵۰_۱۹۰) سانتی متر ساخته میشود و البته بنا به درخواست مشتری قابل تغییر هست.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید :میزکار استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *