مقالات مرتبط با اسپرسو سازها, آموزشی

معرفی اجمالی اسپرسوساز مباشی

معرفی اجمالی اسپرسوساز مباشی مورد استفاده در کافی شاپ ها

دستگاه اسپرسوساز مباشی با کارکردهای بی نظیری که از خود نشان داده است؛ توانسته است خیلی زود از بدو تولید تاکنون جای خود را در غالب کافی شاپ ها و برخی از منازل مسکونی باز کند و با مشخصه ها و قابلیت هایی که در درون خود دارد، شما را از نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم از جمله: قهوه، کاپوچینو، کف شیر و …. سیراب سازد.

نقش پیشرفت تکنولوژی در سهولت زندگی بشری

با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی جامعه بشری روز به روز شاهد ابزارآلات پیشرفته و خارق العاده ای می باشد که با ورود این وسایل به زندگی ماشینی افراد سبب سهولت در کار، ارتقاء سطح کیفی محصولات مختلف و صرفه جویی در وقت و انرژی هستیم که تقریبا وجه غالب ابزارآلات جدید و مدرن امروزی به این سمت و سو پای نهاده اند.

یکی از ابزارآلات و وسایلی که به پیشرفت همین تکنولوژی امروزه در زندگی روزمره ما رسوخ کرده است، دستگاه اسپرسوساز مباشی می باشد. مباشی برند تولیدکننده این دستگاه می باشد که در ادامه توضیحاتی در خصوص آن خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید تا با یکی از دستگاه های پیشرفته مورد کاربست در کافی شاپ ها یعنی دستگاه اسپرسوساز مباشی آشنا شویم و آن را به طور کامل برای شما واکاوی نماییم.

دستگاه اسپرسوساز مباشی

همانطور که پیشتر یادآور شدیم؛ دستگاه اسپرسوساز مباشی یک برند از مجموع برندهای مختلفی است که به تولید و طراحی اسپرسو و مهیا کردن نوشیدنی های گرم از جمله قهوه روی می آورد. اگر بخواهیم دستگاه اسپرسوساز مباشی را به طور کامل با تمامی جزئیاتش برای شما واکاوی نماییم؛ لازم به ذکر است که به ارائه برخی از مشخصه ها و ویژگی های اصلی این دستگاه بپردازیم. اما پیش از آنکه وارد جزئیات و زیر و بم دستگاه اسپرسوساز مباشی شویم؛ بهتر است که ابتدای امر به کارکرد اصلی دستگاه های اسپرسوساز روی آوریم تا با پیش زمینه و دیدی باز نسبت به این دستگاه به شرح امور جزئی آن بپردازیم.

کاربرد دستگاه اسپرسو ساز مباشی

اگر سودای راه اندازی یک کافی شاپ را در ذهن خویش پرورش داده اید و یا می خواهید در منزل شخصی خویش در هر پاسی از شبانه روز از نوشیدنی های داغی همچون قهوه نهایت بهره را ببرید، دستگاه اسپرسوساز می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. اما اسپرسوسازهای موجود در بازار در قالب برندها و مدل های مختلف زیادی روانه بازار شده و در دسترس عموم واقع گشته اند.

همین امر سبب شده است تا برای خرید دستگاه اسپرسوساز دقت نظر بیشتری اعمال گردد. پیشنهاد ما به شما اسپرسوساز مباشی می باشد که عمده کارایی این دستگاه نیز به مانند سایر دستگاه های اسپرسوساز می باشد. به این صورت که با استفاده از این دستگاه شما می توانید در منزل شخصی خویش و نیز در کافی شاپ ها و برخی از سوپرمارکت ها به راحتی در کسری از ثانیه نوشیدنی های گرمی همچون: کاپوچینو، قهوه، کف شیر و… را تهیه کرده و با فروش آن ها به مشتریان مختلف برای خود کسب درآمد کنید.طکارایی مختلف اسپرسوساز مباشی

برای بازدید لیست قیمت و خرید اسپرسو ساز ها روی لینک کلیک کنید!

ویژگی ها و مشخصه های اسپرسوساز مباشی

دستگاه اسپرسوساز مباشی علاوه بر کارایی هایی که به مانند سایر دستگاه های اسپرسوساز دارد، دربردارنده برخی از مشخصه ها و ویژگی های مخصوص به خود می باشد که کارکرد این دستگاه را منحصر به فرد کرده است. از جمله این ویژگی ها که از دستگاه اسپرسوساز مباشی انتظار می رود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل دستگاه

مدل دستگاه اسپرسوساز مباشی به صورت 2005 و 2006 و2009و2010و2011و2012و2013و……در بازار موجود می باشد که شما می توانید هر یک از آن ها را برای خود خریداری نمایید.

  • قابلیت های متنوع

اسپرسوساز مباشی را شما می توانید با توجه به نوع قابلیت های آن خریداری نمایید. به این صورت که برخی از این دستگاه ها دربردارنده سیستم کاپوچینو هستند و برخی دیگر از آن ها فاقد این سیستم می باشند. از طرفی دیگر برخی از آن ها دارای قابلیت کف شیر می باشند و برخی دیگر از این قابلیت محروم هستند که طبیعتا دارا بودن هر یک از این قابلیت ها در قیمت نهایی محصول مورد نظر تأثیرگذار خواهد بود و بایستی به هنگام خرید به نیاز خود از اسپرسوساز مباشی توجه ویژه ای داشت تا بر حسب نیاز و نوع استفاده دستگاهی را خریداری نمود که قابلیت های موجود در آن متناسب با میزان استفاده و نیاز شما باشد.

  • فشار بخار و قدرت دستگاه

فشار بخار دستگاه مذکور 15 و20بار و قدرت توان مصرفی آن نیز 1100 وات به بالا می باشد.

  • کاربرد دستگاه

دستگاه اسپرسوساز مباشی مورد استفاده در منازل مسکونی، محل کار، سوپرمارکت ها و کافی شاپ های کوچک می باشد که می توانند از این دستگاه برای مصارف شخصی و یا برای کسب و کار و درآمدزایی نهایت بهره را ببرند.

به طور کلی دستگاه اسپرسوساز مباشی با ویژگی ها و مشخصه هایی که از آن یاد شد، بسیار مورد استقبال کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. چرا که این محصول فوق العاده از خود گرمای بسیار زیادی را تولید می سازد که نشان دهنده قدرت بی نظیر آن می باشد و با مجهز گرداندن دستگاه اسپرسوساز مباشی به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع شدن خودکار و اتوماتیک و نیز نازل تولید بخار می توان بیشترین استفاده را از آن برای مصارف مختلف برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *