مقالات مرتبط با فر

راهنمای خرید فر پیتزا

راهنمای خرید فر پیتزا

چنانچه قصد خرید یک فر پیتزا با کیفیت و درجه یک را دارید این مطلب را دنبال کنید زیرا در این مطلب راهنمای خرید فر پیتزا به شما ارائه خواهد شد.

فر پیتزا امروزه یکی از پرکاربردترین وسیله برای پخت انواع غذای فست فود از جمله پیتزا می باشد. امروزه انواع فر پیتزا از برندهای گوناگون تولید و به بازار عرضه شده است. این وسیله یکی از تجهیزات اصلی برای پخت غذاهای فست فود است به همین دلیل در منزل و رستوران ها کاربرد فراوان دارد.

ارائه راهنمای خرید فر پیتزا

چنانچه شما به کمک راهنمای خرید فر پیتزا بتوانید یک فر مناسب و با کیفیت خریداری کنید می توانید به وسیله آن انواع پیتزاها اعم از پیتزا ایتالیایی، پیتزا آمریکایی و … را در کمترین زمان ممکن با بهترین طعم پخت نمایید. راهنمای خرید فر پیتزا در خرید انواع فر صندوقی، تنوری، ریلی و آجری به شما کمک شایانی خواهد نمود. شما بهتر است پیش از خرید با مطالعه راهنمای خرید فر پیتزا در مورد ویژگی های هر مدل فر پیتزا اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

راهنمای خرید فر پیتزا

راهنمای خرید فر پیتزا

انواع فر پیتزا و راهنمای خرید آن‌ها

همانطور که می دانید انواع مختلفی از پیتزا با طرز تهیه های گوناگون به وسیله فر پیتزا قابل پخت است. شما برای خرید یک فر پیتزای مناسب بهتر است با ویژگی های هر مدل بیشتر آشنا شوید.

رستوران ها انواع فر برای پخت غذاهای گوناگون را دارا هستند که هر کدام از لحاظ شکل ظاهری، ظرفیت، ابعاد و عملکرد با هم فرق دارند، بنابراین انواع فر بر حسب ویژگی هایی که دارند به مدل های گوناگون دسته بندی می شوند.

درجه حرارت در هر مدل را می توان متناسب با نوع پیتزا تغییر داد تا پیتزای مورد نظر به طور کامل و به اندازه کافی پخت شود. در راهنمای خرید فر پیتزا چند نمونه از انواع فر به شما معرفی خواهد شد تا بتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از انواع مدل فر پیتزا را انتخاب و خریداری نمایید.

فر پیتزا از نوع ریلی

این مدل فر پیتزا یکی از پرکاربردترین انواع فر پیتزا است که رستوران ها و فست فود ها در پخت بسیاری از غذاهای فست فودی اعم از لازانیا، سیب زمینی ویژه و پیتزاهای مختلف این وسیله را مورد استفاده قرار می دهند. فر تونلی نام دیگر این مدل از فر پیتزا است که در سایز و ابعاد گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. فر ریلی یا تونلی به دو مدل موتور بغل و موتور پایین طراحی شده است.

راهنمای خرید فر پیتزا

فر پیتزا ریلی

در سایت آشپزالات فر پیتزا ریلی در دو نوع فرپیتزا ریلی دهانه 70 سانت و فرپیتزا ریلی دهانه 50 سانت موجود می‌باشد.

این مدل فر پیتزا به بهترین شکل ممکن غذاهای فست فودی  را می پزد و افزایش دما تا 450 درجه را پشتیبانی می کند. این مدل فر به دلیل داشتن ظرفیت حرارتی 55000 کیلوکالری قادر است پخت غذا را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد . قطعات به کار رفته در این محصول از جنس استیل ضد زنگ است به همین دلیل بدون هیچ مشکلی قابل شستشو است. پایین بودن مصرف انرژی گاز و برق از مزیت های این دستگاه است. علاوه بر این فر پیتزا تونلی یا ریلی آلاینده ای را به محیط زیست وارد نخواهد کرد.

از دیگر ویژگی های فر پیتزا از نوع ریلی

  • عایق بندی این دستگاه مانع از خروج گرما به بیرون و گرم شدن اتاق آشپزخانه می شود.
  • تمام قطعات به کار رفته در فر قابل شستشو هستند
  • می توانید به دلخواه دما را در هر درجه تنظیم نمایید
  • چنانچه برق یا گاز حین کار قطع گردد سیستم ایمنی لازم برقرار است.
  • کیفیت غذای بالا
  • سرعت بالا

فر پیتزا از نوع صندوقی

فر پیتزا صندوقی مدل فر نیز در ابعاد و ظرفیت های گوناگون طراحی و تولید شده است. آشپزخانه های صنعتی برای پخت انواع غذای فست فودی از این دستگاه بهره مند می شوند.

این مدل فر متشکل از چندین بشقاب بوده که تعیین کننده ظرفیت دستگاه است. بدنه این مدل فر از جنس استنلس استیل ۱.۵ میلی‌متری است و داخل دستگاه به طور کامل به وسیله پروفیل فولادی و ورق های گالوانیزه عایق بندی شده است بنابراین هیچ گونه گرمایی از آن خارج نخواهد شد. نمایشگر تعبیه شده روی دستگاه نشان دهنده میزان دمای درون فر می باشد. به عنوان راهنمای خرید فر پیتزا خرید این مدل فر را پیشنهاد می دهیم.

دیگر ویژگی های فر پیتزا از نوع صندوقی

  • دارای شمعک و ترموکوپل برای برقراری سیستم ایمنی
  • قابلیت پخت یکنواخت زیر و روی هر نوع مدل پیتزا
  • قابل شستشو بودن
  • بهره گیری آسان به وسیله پنل دیجیتالی
  • قابل بهره گیری با کپسول گاز یا گاز شهری
راهنمای خرید فر پیتزا

فر پیتزا صندوقی

فر پیتزا از نوع آجری

این مدل فر پیتزا گردان است و به طور یکسان گرما را به تمام سطح منتقل می کند. شکل ظاهری این دستگاه گنبد مانند بوده و با نمایی از جنس سرامیک تزیین شده است. این مدل فر پیتزا هیچ بشقابی ندارد و به وسیله یک پارو انواع پیتزا درون آن قرار داده می شوند.

ویژگی های دیگر فر پیتزا آجری

  • به دلیل داشتن شعله آبی سوز این مدل دستگاه گاز دی اکسید کربن تولید نخواهد کرد.
  • دارای سیستم ترموکوپل و ترموستات از نوع دیجیتالی
  • توانایی ارتقای دما تا 600 درجه
  • کلاهک تعبیه شده روی دستگاه به منظور جلوگیری از انتقال حرارت و عایق بندی طراحی شده است.
  • می تواند سرعت چرخش موتور را به دلخواه تنظیم نمود.
راهنمای خرید فر پیتزا

راهنمای خرید فر پیتزا

تفاوت فر پیتزا ریلی با صندوقی

با توجه به توضبحات ارائه شده دانستیم که در کل عمل و کارایی دو فر پیتزا، پخت پیتزا است و تفاوتی در آن نیست. تنها در نحوه پخت پیتزا و اندازه متفاوت هستند. در دستگاه ریلی، ظرف پیتزا بر روی ریل قرار گرفته و مسیری را در تونل طی می کند و در حین حرکت پخته می شود. اما فر صندوقی شبیه یک کمد می باشد که ظروف پیتزا را در داخل آن قرار می دهیم و سپس درب آن را می بندیم تا پخته شود.

فر پیتزا ریلی به دلیل داشتن ریل و مسیری که ظروف پیتزا باید طی کنند، اندازه بزرگتری نسبت به فر پیتزا صندوقی که شبیه کمد می باشد دارد. پس اگر فضای کمتری دارید فر صندوقی مناسب شما خواهد بود. با این شرایط پیتزا ریلی تعداد ظروف بیشتری را می تواند آماده کند و فر پیتزا صندوقی به دلیل نداشتن حرکت تعداد محدودی را می تواند در خود جای دهد.

فر پیتزا ریلی با صندوقی؟ کدام بهتر است؟

با توجه به توضیحاتی که داده شد، حال نوبت شماست که بتوانید تشخیص دهید کدام بهترین انتخاب برای شما خواهد بود!

تاثیر مطالعه راهنمای خرید فر پیتزا

راهنمای خرید فر پیتزا علاوه بر ارائه ویژگی های محصول در مورد قیمت نیز اطلاع رسانی می کند شما با ورود به دسته بندی مربوطه در سایت می توانید به راهنمای خرید فر پیتزا دسترسی پیدا کنید.

خرید اینترنتی فر پیتزا به کمک راهنمای خرید فر پیتزا

هدف اصلی از ارائه راهنمای خرید فر پیتزا اطلاع رسانی در مورد فرهای موجود و کارایی هر مدل است. شما چنانچه برای آشپزخانه صنعتی یا منزل به فر پیتزا نیاز دارید کافی است راهنمای خرید فر پیتزا را یک بار مطالعه کنید تا راحت تر بتوانید در مورد خرید تصمیم گیری نمایید.

ما با عرضه بهترین و با کیفیت ترین فرها خرید را برای شما آسان کرده ایم کافی است روی هر مدل از فر پیتزا کلیک کنید تا با مطالعه راهنمای خرید فر پیتزا اطلاعات لازم در مورد هر فر را به دست آورید سپس می توانید نسبت به خرید اینترنتی خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *