مقالات مرتبط با سرخ کن‌ها, آموزشی

0 تا 100 معرفی دستگاه سرخ کن دو لگن

معرفی دستگاه سرخ کن دو لگن

در این متن دستگاه سرخ کن صنعتی رو میزی دو لگنه را به شما معرفی خواهیم کرد که در فروشگاه اینترنتی آشپزآلات آماده فروش و عرضه به شما مشتریان عزیزمی‌باشد؛ لازم به ذکر است که اگر به تازگی اقدام به تاسیس فست فود کرده‌اید.

اما هنوز سیب زمینی سرخ کرده را در منوی غذایی خود قرار نداده اید به شما پیشنهاد می‌دهیم که این کار را انجام دهید تا بتوانید پاسخ گوی نیاز و سلیقه تمامی مشتریانتان باشید و بدین طریق کسب و کارتان را نیز رونق بخشید.

برای خرید سرخ کن صنعتی در مدل‌ها و برندهای دیگر روی لینک درج شده کلیک کنید.

در ادامه متن شما را با مشخصات. ویژگی‌ها و عملکرد‌های دستگاه سرخ کن دو لگنه رومیزی آشنا خواهیم کرد.

معرفی دستگاه سرخ کن دو لگن رو میزی

دستگاه سرخ کن برقی رومیزی دولگن از جمله لوازم کافی شاپ و لوازم آشپزخانه صنعتی پرکاربرد در غالب فست فودها و رستوران ها می باشد که به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه ای روغن داغ و آماده برای سرخ کردن در اختیار داشته باشید بدون اینکه روغن شما به مانند روغن های استفاده شده خانگی سوخته و بلااستفاده گردند.

هر لگن سرخ کن برقی رومیزی دولگنی ظرفیتی معادل بر شش لیتر دارد. به همین جهت است که از آن ها برای مصارف موجود در فست فودها و رستوران ها استفاده می گردد. این دستگاه ساخت کشور چین می باشد و به صورت برقی تک لگنه و دولگنی در بازار موجود می باشد تا هر کس بر حسب متراژ مغازه خویش و مصرف روزانه خود از سرخ کردن سیب زمینی و سایر مواد سرخ کردنی رو به خرید هر یک از این دستگاه های سرخ کن برقی رومیزی دولگن یا تک لگنی آورد.

ضمن اینکه برخی از این دستگاه ها دارای شیر تخلیه و برخی دیگر نیز فاقد این مسئله هستند که متناسب با نیاز مشتری قابل خریداری می باشند. جنس دستگاه سرخ کن برقی رومیزی دولگن از استیل استنلس می باشد که دارای چراغ های ترموستاتی می باشد که در جلوی این دستگاه تعبیه گشته و به هنگام استفاده روشن می گردند.

دستگاه سرخ کن برقی رومیزی دولگن از خود مقاومت بالایی در برابر هر ضربه ای به عمل می آورد و نیز خاصیت ضد زنگ دارد. کنترل حرارت و سرعت عمل این دستگاه از جمله مشخصه های برجسته ای است که هر کسی از دستگاه سرخ کن برقی رومیزی دولگن انتظار دارد.

0 تا 100 معرفی دستگاه سرخ کن دو لگن

معرفی دستگاه سرخ کن دو لگن

مشخصات دستگاه سرخ کن دو لگن رومیزی

مشخصات ویژه این دستگاه سرخ کن صنعتی که شما را به خرید. تشویق و ترغیبمی‌کند عبارتند از:

  • نیاز به فضای کم: اگر محیط آشپزخانه فست فود شما به حد کافی بزرگ نیست و نمی توانید ابزار آلات مختلف را برای استفاده‌های متعدد آشپزی در آن بگنجانید. سرخ کن رومیزی دو لگنهمی‌تواند به راحتی با مشکل کمبود فضا کنار آید و نیاز شما به این وسیله را نیز برطرف کند؛ در واقع  شما خواهید توانست با این کار با یک تیر چند نشان بزنید؛ یکی رفع نیاز به سرخ کن و دومی رفع مشکل کمبود جا با سرخ کنی در ابعاد مناسب.
  • دو لگنه بودن دستگاه سرخ کن: از مهم ‌ترین ویژگی ‌های این دستگاه سرخ کن می ‌توان به دو لگنه بودن آن اشاره کرد ؛ به دلیل افزایش تعداد مشتری شما نمی توانید از سرخ کن‌هایی که دارای یک لگن هستند استفاده کنید. چرا که پاسخ گوی تعداد زیادی از افراد نخواهید بود ؛ پس بهتر است که این سرخ کن رومیزی دو لگنه را تهیه کنید تا در مدت اندکی. بیشترین مقدار سیب ‌زمینی سرخ کرده را از آن تحویل بگیرید.
  • استیل: از دیگر ویژگی‌های ظاهری و مهم این سرخ کن دو لگنهمی‌‌توان به استیل بودن جنس بدنه آن اشاره کرد ؛ این امر. مزیت‌‌های ویژه ای برای دستگاه سرخ کن دارد که عبارتند از: جلوگیری از زنگ زدگی در برابر انواع عوامل شیمیایی نظیر آب. بخار و. … دوام زیاد در برابر ضربه و خراش ؛ از دیگر مزیت‌های مهم استیل بودن بدنه می‌‌توان به حفظ نظافت و تمیزی در استفاده از سرخ کن اشاره کرد ؛ چون زمانی که اطراف و هم چنین روی دستگاه سرخ کن بیش از حد روغنی شود. می‌توان با یک روش نظافت ساده آن را تمیز و دوباره اقدام به استفاده از آن کرد.
  • عمق زیاد: از دیگر مزیت‌‌های این دستگاه سرخ کن می‌توان به عمق زیاد آن اشاره کرد و با توجه به این که این سرخ کن دو لگنه است. می‌ توان درون آن مقدار زیادی سیب زمینی را سرخ کرد و در سریع ترین زمان ممکن نیز آن‌ها را تحویل گرفت.
  • برقی بودن: از موارد مهم دیگری که درباره این دستگاه سرخ کن دو لگنه باید گفت این است که این سرخ کن به صورت برقی کارمی‌کند ؛ یعنی زمانی که شما مشغول پاسخ گویی به تعداد زیادی از مشتریان خود هستیدمی‌توانید سیب‌ زمینی‌‌ها را پس از ریختن در لگن‌های سرخ کن به حال خود رها کرده و زمانی که سرخ شدند از آن تحویل بگیرید و دیگر نیازی نیست که حرارت اجاق گاز را برای نسوختن سیب زمینی‌ها مدام تنظیم کنید یا دائما بالای سر آن‌ها باشید.
  • استفاده‌های دیگر: از دیگر فواید این دستگاه سرخ کن می توان به استفاده‌های متنوع از آن اشاره کرد ؛ یعنی شمامی‌توانید با استفاده از این دستگاه علاوه بر سرخ کردن سیب زمینی. مواد غذایی دیگری مانند سوسیس. همبرگر و. .. نیز در آن سرخ کنید.

بهتر است قبل از هر خریدی نکات لازم درباره آن وسیله را بدانید و با مشخصات و نحوه عملکرد آن آشنا باشید ؛ هم چنین بدانید که وسیله را از چه فروشگاهی باید تهیه کنید تا خدایی نکرده فروشنده. وسیله ای بنجل و نامرغوب را به شما نیاندازد؛ فروشگاه اینترنتی آشپز آلات همان طور که در قسمت بالا لینک آن برای مراجعه آسان شما قرار داده شده.

از معتبر ترین سایت‌های اینترنتی است که شمامی‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید و آن را در زمان مقرر در مکانی که خواسته‌اید تحویل بگیرید ؛ کیفیت محصولات این فروشگاه زبان زد خاص و عام است و شما در خرید از آن هیچ نگرانی به خود راه ندهید.

سرخ کن دو لگن مدل eh102v

سرخ کن دو لگن مدل eh102v

خرید دستگاه سرخ کن برقی رومیزی دولگن

شما می توانید برای خرید دستگاه سرخ کن برقی رومیزی دولگن به سایت اینترنتی آشپزآلات مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید تا در بازه زمانی مشخص محصول خریداری شده را درب منزل یا مغازه خود تحویل گرفته و به منظور سرخ کردن انواع و اقسام منوهای موجود در فست فود و رستوران خویش نهایت بهره را از آن ببرید.

از جمله مزیت های که خرید دستگاه سرخ کن برقی رومیزی دولگن دربردارد، می توان به گارانتی معتبر آن و نیز خدمات پس از فروش آن اشاره کرد که علاوه بر کارایی هایی که در رستوران و فست فود شما دارد و باعث جلب مشتریان زیادی به مغازه شما می شود، می توانید از این امکان نیز بهره لازم را ببرید تا حتی در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی به صورت رایگان در پروسه زمانی تعیین شده از خدمات پس از فروش شرکت استفاده به عمل آورید.

دیدگاهی در مورد “0 تا 100 معرفی دستگاه سرخ کن دو لگن

  1. سیاوش گفت:

    سلام شما داخل سایتتون سرخ کن دو لگنه برای فروش دارین؟ مدل هاشو از کجا میتونم ببینم؟

    1. آشپزآلات گفت:

      بله کاربر عزیز از قسمت منوی سایت وارد دسته بندی سرخ کن شید و محصول مورد نظرتون رو پیدا کنید و اگر قصد خرید دارید خریداری کنید.

  2. مونا گفت:

    مرسی از مقاله خوبتون

    1. آشپزآلات گفت:

      ممنون از شما کاربر عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *