آموزشی

دستگاه تخمه شور کن راهکاری جذاب برای جلب مشتری

دستگاه تخمه شور کن راهکاری جذاب برای جلب مشتری

دستگاه تخمه شور کن به عنوان راهکاری فوق العاده جذاب به جهت جلب مشتری به مغازه سوپرمارکت یا آجیل فروشی شما محسوب می شود. شما می توانید این دستگاه پرکاربرد را با کارایی های منحصر به فرد خود در فروشگاه اینترنتی آشپزآلات خریداری نمایید و از وجود آن در مغازه خویش بهره ببرید. ضمن اینکه این دستگاه سبب فروش در سطح وسیع تخمه های موجود در مغازه شما می گردد.

دستگاه تخمه پزی شور کن با لگن استیل کوچک

تخمه شورکن

فروش تخمه با دستگاه تخمه شور کن

معمولا تخمه هایی که در سوپرمارکت ها و در برخی از آجیل فروشی ها موجود می باشند، به صورت شور می باشند ولی این شورمزگی آنان مراتب خاص خود را دارند. به این صورت که برخی از آن ها شورمزه تر و برخی کمتر شور مزه می باشند که نشان دهنده کیفیت و خوشمزگی آن ها دارد.

اما در صورتی که تخمه های خاک خورده گوشه مغازه خود را با خرید دستگاه تخمه شور کن به یکباره درون این دستگاه کارآمد قرار دهید، می تواند در کسری از ثانیه تمامی تخمه های شما را شور و بسیار خوشمزه گرداند تا به این ترتیب مشتریان بسیار زیادی را با خرید و قرار دادن دستگاه تخمه شور کن به مغازه سوپرمارکت یا آجیل فروشی خویش بکشانید و به این ترتیب دست به سودآوری های شایان توجهی بزنید.

پس در صورتی که می خواهید در مدت زمانی کم، بازدهی بسیار زیاد و قابل توجهی در مغازه خود داشته باشید و تخمه های خریداری شده خویش را در زمانی بسیار کم به حجم بسیار زیادی به منصه فروش بگذارید، کافیست تنها به وب سایت تخصصی آشپزآلات مراجعه کرده و این محصول کارآمد و پول ساز را خریداری کنید و در مغازه خویش جای دهید تا مشتریان شما فوج فوج به سمت مغازه شما رهسپار شوند. در ادامه برای معرفی اجمالی این دستگاه بسیار کارآمد به معرفی آن خواهیم پرداخت تا با نحوه کارکرد و خرید آن بیشتر آشنا گردید.

ashpazalat76876

آشنایی یا انواع تخمه شورکن

معرفی اجمالی دستگاه تخمه شور کن

در صورتی که قصد شور کردن تخمه به صورت ماشینی با دستگاه تخمه شور کن دارید، پیش از خرید آن بایستی با این دستگاه کارآمد آشنا شوید. دستگاه تخمه شور کن که از موتور ژنیران اصل استاندارد با مخزن استیل و نیز شیر فلکه اصلی استاندارد و ایمن بهره می برد، دستگاهی فوق العاده با کیفیت می باشد و ظرفیتی معادل 7 کیلو تخمه را در داخل لگن خود جای می دهد تا با خاصیت دورانی تخمه ها را درون خود بچرخاند و آن ها را شور و خوشمزه نماید.

طعم و مزه ای که در نهایت به تخمه ها داده می شود، سبب می گردد تا مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشاند تا لذت دورهمی های خود را به هنگام پخش مسابقات ورزشی مختلف یا سریال های تلویزیونی با دوستان و خانواده خود را دو چندان سازید.

دستگاه تخمه شور کن بهترین انتخاب برای جذب مشتری در سوپرمارکت ها و آجیل فروشی های سطح شهر است که با شور گرداندن تخمه و طعم و مزه ای فوق العاده بدان بخشیدن سبب جذب مشتریان بسیار زیادی به مغازه شما می گردد.

کافیست تنها یک بار این دستگاه کارآمد و مفید را خریداری نموده و آن را در جلوی مغازه خویش قرار دهید تا با خاصیت جذب مشتری به مغازه و آجیل فروشی خود به کمک این دستگاه اطمینان حاصل نمایید. پس دیگر نیازی به شور کردن تخمه خام به صورت دستی و دردسر آور آن نیست؛ کافیست که از دستگاه تخمه شور کن بهره مند شوید تا تخمه ها را با کیفیتی فوق العاده بالاتر و در بازه زمانی خیلی کمتری شور گردانده و از خرید آن ها و برگزاری دورهمی های مختلف نهایت لذت را ببرید.

کارایی دستگاه تخمه شور کن

دستگاه تخمه شور کن به این صورت عمل می کند که دارای لگنی تمام استیل با ورقی استیل می باشد که دارای دو عدد دیگ می باشد که درون آن ها تخمه ها را قرار داده تا آن ها را داغ و آماده فروش فوری به مشتریان نمایند. در داخل این دیگ ها آب نمک جای داده اند تا تخمه ها را شور و خوشمزه نمایند. یکی از این دیگ ها استیل و دیگری گالوانیزه می باشد و کارایی فوق العاده ای دارند. به گونه ای که تخمه ها را به صورت بی نظیر و فوق العاده تمیز بو می دهند و آن ها را شور و بسیار خوشمزه می گردانند. به همین دلیل کارایی بالای دستگاه تخمه شور کن است که امروزه وجود آن ها در اکثر سوپرمارکت ها و آجیل فروشی ها به یک ضرورتی به جهت جذب مشتری تبدیل گشته است.

خرید دستگاه تخمه شور کن

شما می توانید دستگاه تخمه شور کن را به راحتی و در کسری از ثانیه در فروشگاه اینترنتی آشپزآلات سفارش داده تا در ظرف مدت مشخص دستگاه تخمه شور کن را درب منزل یا مغازه شما ارسال نمایند و شما از کارایی منحصر به فرد آن در مغازه خود نهایت بهره را برده و روز به روز به تعداد مشتریان خود بیفزایید و از این منبع دست به سودآوری و فروش در سطح وسیعی بزنید که در مدت زمان کمتر پول بیشتری را در دست داشته باشید.

لطفا ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *