نمایش 1–24 از 121 نتیجه

اگر قصد راه اندازی یک کافی شاپ را دارید و یا حتی قصد تعویض لوازم کافی شاپ خود را دارید، آشپزآلات می تواند به شما کمک کند تا تجهیزات کافی شاپ موجود در فروشگاه را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

آشپزآلات همواره در تلاش است تا بهترین لوازم آشپزخانه های صنعتی، کافی شاپ ها، رستوران ها و هتل ها را ارائه دهد. دستگاه هایی نظیر اسپرسو ساز، سرخ کن، آسیاب قهوه، تمپر قهوه، شربت سرد کن، وافل ساز، ساندویچ ساز صنعتی، آبمیوه گیری، دستگاه پاپ کورن ، مخلوط کن صنعتی و ... از لوازمی است که در این دسته بندی خدمت شما قرار داده ایم.

لوازم کافی شاپ

استفاده از ابزارها و دستگاه های خوب در همه کسب و کار ها و تمامی خدمات لازم و ضروری است. این امر مهم در کافی شاپ نیز وجود دارد. دستگاه های خوب می توانند بر طعم خوراکی، زمان آماده شدن خوراکی که رضایت مشتری و صاحب کافه را در پی دارد و همچنین راحتی کار کردن با دستگاه توسط اپراتور یا باریست تاثیر گذار باشد.

در رابطه با هر محصول تا جای ممکن از ویژگی های مفید دستگاه ها ذکر کرده ایم و در نهایت این شما هستید که می توانید تصمیم نهایی خرید را بگیرید. ما نیز درگاه پرداخت آنلاین و راحت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا خرید خوبی را تجربه کنید.

نکات خرید لوازم کافی شاپ

برای خرید لوازم کافی شاپ مورد نیاز حتما به موارد زیر توجه داشته باشید! در مرحله اول اگر تخصص کافی و لازم را ندارید حتما از افراد متخصص برای خرید تجهیزات کافی شاپ مانند دستگاه اسپرسوساز و گرایندر ها کمک بگیرید. برای خرید تجهیزات حتما نیازی به خریدن تجهیزات گران قیمت نیست! بعضا خیلی از تجهیزات قیمت مناسب تر بسیار بهتر از گران قیمت ها برایتان کار خواهند کرد.

از خرید دستگاه هایی که خدمات پس از فروش ندارند بپرهیزید. حتی اگر تجهیزات دست دوم خریداری میکنید از فروشگاهی بخرید که برای تجهیزات دست دوم هم ضمانت ارائه می دهند. پیشنهاد ما این است که مبلغ اصلی را برای تجهیزات در نظر بگیرید تا دکور، زیرا کار اصلی شما و کیفیت کار شما با تجهیزات ارائه میشوند نه با فضای شیک و خروجی نا مناسب.

خرید لوازم کافی شاپ

خرید لوازم کافی شاپ

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ

اگر تاکنون با ورود به کافی شاپ‌های موجود در شهر و دیار خویش به وسایل و ابزارآلات موجود در این مغازه‌ها دقت کرده باشید، معمولاً وسایل برقی زیادی از جمله: آب هویج‌گیری، یخساز، اسپرسوساز، خمیر پهن کن پیتزا و… را به عینه در کافی شاپ‌های شهر خویش برخورد داشته‌اید. شاید این سؤال در ذهن شما تداعی گردد که این ابزارآلات را کجا می‌توان تهیه کرد و منبع اصلی خرید این وسایل بسیار پرکاربرد کجا می‌باشد؟

در ادامه برای آشنایی شما با کافی شاپ و وسایل مورد نیاز آن به ارائه برخی توضیحات خواهیم پرداخت تا در صورتی که قصد راه‌اندازی کسب و کار در این حیطه را دارید، بتوانید عمده وسایل مورد نیاز را برای این کار از یک منبع موثق و مورد اطمینان خریداری کنید تا موجب رضایت‌مندی خود و کلیه مشتریان کافی شاپ شما گردد.

راه اندازی کافی شاپ به عنوان کسب و کاری سودآور

راه اندازی کافی شاپ به عنوان کسب و کاری سودآور

استقبال از کافی شاپ‌های دایر شده در شهر

در گذشته‌های نه چندان دور طبیعتا بازار کافی شاپ‌ها به مثابه امروزی نبود و کمتر شهر و دیاری بود که از وجود کافی شاپ‌ها بهره‌مند شده باشد. ولی به یکباره با ابتکارات جدید و دست یافتن دانش بشری به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته و نیز درست کردن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافی شاپ‌ها طیف وسیعی از مردم را به سمت و سوی خویش متمایل ساخته تا با نوشیدن یک آبمیوه گوارا یا بستنی و انواع ویتأمینه‌ها روز خود را سرشار از آرامش و سرزندگی و نشاط سازد.

به جهت همین استقبال بی‌نظیر مردم به خصوص جوانان بود که روز به روز آمار کافی شاپ‌ها در سطح تمامی شهر‌ها بیشتر و بیشتر گردید و هر یک از این کافی شاپ‌ها نیز با دیزاینی متفاوت حس آرامش بخش و دکوراسیونی بسیار شکیل و زیبا را در ذهن‌ها تداعی می‌ساختند و امروزه نیز به توسعه و گسترش خویش همچنان ادامه می‌دهند.

بدون شک برای دایر گرداندن یک کافی شاپ تنها به یک مکان و تعدادی میز و صندلی و دیزاینی خاطره‌انگیز نمی‌توان بسنده کرد؛ بلکه باید در نظر داشت با توجه به اینکه افراد زیادی به کافی شاپ‌ها روزانه وارد می‌گردند، پس بایستی با ابزار‌های برقی و اتوماتیک بسیار مدرن و فوق‌العاده پیشرفته‌ای بهره جست تا در کمترین زمان ممکن، بتوان بیشترین کیفیت و کارایی را به ارمغان آورد و موجب رضایت‌مندی تمامی افراد شد.

برای خرید این ابزارآلات پیشرفته می‌توانید از فروشگاه اینترنتی آشپزآلات بهره‌مند شوید و با مراجعه به وب سایت رسمی آن به نشانی: ashpazalat.com انواع وسایل پیشرفته و مد روز مورد نیاز در کافی شاپ‌ها را خریده و از آن‌ها نهایت بهره را ببرید.

راه اندازی کافی شاپ از صفر

با توجه به اینکه امروزه بیشتر قشر جوان کشور علاقه زیاد خود را به صرف کردن در کافی شاپ‌های سطح شهر نشان داده‌اند، با دایر گرداندن یک کافی شاپ و خرید لوازم مورد نیاز در این راستا می‌توان علاوه بر رقم زدن کسب و کاری حلال، دست به سودآوری‌های زیادی زد و با درست کردن انواع بستنی جات، شیرینی جات، آبمیوه‌های طبیعی و… با استفاده از دستگاه‌های برقی و بسیار کارآمد، در مدت زمانی اندک به سود‌های زیادی نائل آمد.

برای اینکه بتوان با کسب روزی حلال به این مهم دست یافت، باید در نظر داشت که وسایل مورد نیاز برای درست کردن تمامی این وسایل می‌بایست حتماً دستگاه مربوط به آن را خریداری کرد.

از آنجایی که خرید لوازم برقی همواره مشتریان را با دشواری‌های زیادی مواجه ساخته است، خرید از یک منبع موثق می‌توان بهترین گزینه پیش روی آن‌ها به شمار آید تا کلیه لوازم برقی مورد نیاز در کافی شاپ را به طور کلی و عمده از آنجا خریداری کرد.

خرید لوازم کافی شاپ

خرید لوازم کافی شاپ

برای آشنایی شما با این منبع مورد اطمینان که در صدد معرفی آن هستیم، لازم است که ادامه مطلب را با دقت نظر بخوانید تا با این منبع بیش از پیش آشنا شوید.

در صورتی که در صدد دایر گرداندن کافی شاپ در مرکز شهر خویش هستید، بهترین مرکز فروش لوازم آلات موجود در کافی شاپ را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی آشپزآلات خریداری کنید. آشپزآلات یک فروشگاه اینترنتی موثق و مطمئنی می‌باشد که خیال شما را از خریدی مناسب و مطمئن به طور کلی آسوده خاطر می‌سازد.

پس قاطعانه و بدون هیچ گونه فکر و خیال منفی ناشی از هدر رفتن پول و دارایی خود با مراجعه به سایت اینترنتی آشپزآلات می‌توانید انواع و اقسام دستگاه‌ها و ابزارآلاتی را خریداری نمایید که در کافی شاپ شما مورد نیازتان خواهد شد.

خرید لوازم کافی شاپ در تهران

فروشگاه اینترنتی آشپزآلات به صورت حضوری نیز در دسترس است و برای تهیه تجهیزات کافی شاپ می توانید به صورت حضوری هماهنگ کنید.

 

با ما همراه باشید

لطفا صفحه ما را در اینستاگرام، ردیت، آپارات و یوتیوب دنبال کنید.