در حال نمایش 10 نتیجه

آسیاب قهوه یکی از لوازم کافی شاپ هاست که در مدل های گوناگون و برند های متفاوت به بازار عرضه شده است. در این صفحه که انواع آسیاب های قهوه موجود در سایت آشپزآلات ثبت شده است، به توضیحاتی درباره این دستگاه و بحث قیمت آن پرداختیم.

دستگاه آسیاب قهوه

دستگاه آسیاب قهوه یکی از دستگاه های مهم کافی شاپ است که در طعم قهوه بسیار تاثیرگذار است. از این دستگاه برای آسیاب یا خرد کردن قهوه در اندازه های مختلف از ریز تا درشت استفاده می شود. دلیل تاثیر این دستگاه بر طعم قهوه این است که هر چه زمان آسیاب به زمان درست کردن قهوه باشد، طعم و عطر قهوه تازه تر و بیشتر خواهد بود.


حتما این ویدیو رو ببینید : نکات مهم خرید آسیاب قهوه


وقتی دستگاه قهوه را آسیاب می کند، با خرد شدن دانه های قهوه عطر قهوه از داخل دانه ها بیرون می آید و هرچه از زمان آسیاب بگذرد طعم و عطر قهوه نیز از بین می رود. پس برای داشتن رضایت مشتری و حتی خودتان می توانید از دستگاه آسیاب قهوه در کافی شاپ، منزل، محل کار و ... استفاده کنید تا از طعم واقعی قهوه لذت ببرید.

برای خرید آسیاب قهوه بحث مالی مدنظر اکثر دوستان می باشد و این سوال که آیا آسیاب قهوه هایی با قیمت پایین تر کار ما را انجام می دهند یا خیر ، مطرح می شود.

در جواب این سوال توضیحاتی وجود دارد که بنا به نوع استفاده و مقدار مصرف استفاده دستگاهی با بودجه مناسب توصیه می شود. مهم ترین قسمت در آسیاب قهوه تیغه های دستگاه می باشد، تیغه های آسیاب قهوه مجموعا در دو مدل ساخته می شود یکی مخروطی و دیگری مسطح.

آسیاب قهوه

تیغه مسطح دارای دو صفحه میباشد که دارای شیار هایی ریز هستند و در مقابل هم قرار دارند، قهوه از بین این شیار ها عبور کرده و در داخل مخزن پایینی ریخته میشود، در این مدل برای ریز و درشت کردن آسیاب از دور و نزدیک کردن صفحه ها به یکدیگر استفاده میکنیم. کاربرد این نوع تیغه برای تمام روش های دم آوری و اسپرسو مناسب میباشد اما برای قهوه ترک خیلی پیشنهاد نمی شود.

تیغه مخروطی همانطور که از نامش پیداست دارای دو تیغه می باشد یکی به حالت ثابت و یک تیغه مخروطی شکل در وسط این تیغه قرار گرفته که با چرخیدن قهوه را به درون خود میکشد و آسیاب میکند این مدل تیغه آسیاب علاوه بر مدل های اسپرسو و فرانسه، برای قهوه ترک نیز بسیار مناسب می باشد. همچنین در این مدل تیغه سر و صدای کمتری نسبت به مدل مسطح شاهد هستیم.

آسیاب قهوه چیست؟

تیغه های آسیاب قهوه

مورد بعدی در دستگاه های آسیاب قهوه دوزر دار بودن یا حالت آندیمند می باشد. در حالت دوزر دار یک مخزن در جلوی دستگاه قرار گرفته که قهوه آسیاب شده درون آن می ریزد و سپس توسط اهرمی ک در کنار مخزن قرار گرفته قهوه به میزان دلخواه درون بسکت دستگاه میریزد.

اما در حالت آندیمند و اتومات دستگاه فاقد مخزن برای قهوه آسیاب شده می باشد و به مقدار مصرف آن لحظه قهوه آسیاب می کنیم که عطر و طعم بهتری را در این حالت شاهد هستیم. همچنین در این حالت محلی برای دسته گروپ دستگاه اسپرسو تعبیه شده که قهوه آسیاب شده مستقیما درون بسکت دستگاه بریزد.

گاها در این دستگاه ها یک سنسوری در قسمت بسکت تعبیه می کنند که باگذاشتن دسته گروپ آسیاب به طور خودکار عمل آسیاب کردن را (طبق برنامه از قبل معرفی شده) انجام دهد و خوکار قطع کند.

آسیاب قهوه دسته دوم یا کارکرده

برخی درباره آسیاب قهوه دستهدوم یا کارکرده سوال کرده بودند که باید عرض کنیم در حال حاضر در سایت اجناس دسته دوم نمیفروشیم و پیشنهاد می کنیم تا از اجناس نو استفاده کنید. زیرا اجناس برقی دسته دو کیفیت محصولات نو را ندارند. اگر امکان فروش اجناس کارکرده در سایت فراهم شد حتما اعلام خواهیم کرد.

آسیاب قهوه 021

قیمت دستگاه آسیاب قهوه

قیمت دستگاه های موجود در سایت (ابتدای همین صفحه) ثبت شده است و در صورت موجود بودن می توانید دستگاه مورد نظر خود را به سبد خریدتان اضافه کرده و سپس سفارش و خرید خود را با تکمیل اطلاعات و پرداخت ثبت کنید.

خرید دستگاه آسیاب قهوه

با خرید دستگاه آسیاب قهوه از فروشگاه اینترنتی آشپزآلات در طرح ها و مدل های مختلف برقی، اتوماتیک، دستی و ... می توانید در منزل شخصی خویش در هر پاسی از شبانه روز با درست کردن قهوه به شیوه اصولی لذت نوشیدن قهوه را برای خود و خانواده خویش دو چندان سازید. ضمن اینکه میزان درشت و ریز بودن قهوه نیز با دستگاه مذکور کاملا بنا به سلیقه شماست.

در صورتی که قصد خرید آسیاب قهوه را در ذهن خویش می پرورانید و می خواهید با خرید این دستگاه لذت نوشیدن قهوه را در کنار خانواده و دوستان خویش تقسیم کرده و خاطرات ماندگاری را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

لازم به ذکر است که می توانید برای خرید این دستگاه پرکاربرد تنها به سایت آشپزآلات مراجعه کرده و با مشاهده انواع و اقسام دستگاه آسیاب قهوه (مدل 019) در مدل های متنوع و قیمت های متفاوت تصمیم خود را مبنی بر خرید این دستگاه عملی کرده و در نهایت دستگاه مذکور را خریداری کرده و از آن به بهترین شیوه ممکن استفاده به عمل آورید.

خرید دستگاه آسیاب قهوه

خرید دستگاه آسیاب قهوه

برای خرید دستگاه آسیاب قهوه پیش از هر چیزی بایستی به میزان کاربرد و استفاده خود از این دستگاه و میزان نوشیدن قهوه برای خود و خانواده خویش توجه کرد تا بنا بر میزان استفاده خود دستگاهی را خریداری نموده و با استفاده از آن با سبک و سیاق و بنا به سلیقه شخصی خویش قهوه ای را نوش جان کنید که از خوردن آن نهایت لذت را برده و هرگز از نوشیدن قهوه ای بی کیفیت اظهار دعوی و شکایت نکرده و با عشق و علاقه در کنار خانواده و دوستان خود قهوه را میل بفرمایید.

بنابراین پیش از خرید آسیاب قهوه باید به کم سر و صدا بودن آسیاب کردن قهوه، کیفیت بالای تیغه ها و جنس عالی دستگاه مدنظر و مدل های مختلف موجود در بازار توجه کرده تا در نهایت با خرید دستگاه آسیاب قهوه از فروشگاه اینترنتی آشپزآلات نهایت بهره را از این دستگاه برده و قهوه را با طعم خوش زندگانی در خانه و منزل شخصی خویش نوش جان فرمایند. پس در صورتی که درصدد خرید آسیاب قهوه هستید، آشپرآلات را از دست ندهید.

شما می توانید برای خرید این دستگاه ها از سایت آشپزآلات بخش بالا اقدام نمایید. در صفحه هر محصول ویژگی ها و شرایط هر محصول را نوشته ایم که می توانید با مطالعه آن از خرید خود مطمئن شوید. همچنین اگر سوال یا نظری درباره استفاده از این محصول دارید، می توانید از بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم. لطفا صفحات ما را در اینستاگرام و ردیت دنبال کنید.