مقالات مرتبط با سینک ظرفشویی, آموزشی

10 تا از ارزان ترین سینک های صنعتی

ارزان ترین سینک های صنعتی

در این محتوا قرار است به بررسی ارزان ترین سینک های صنعتی بپردازیم. تمامی سینک های ظرفشویی از بدنه ی استیل برخوردار هستند.

سینک های صنعتی مناسب برای استفاده در آشپزخانه ی رستوران ها و کارگاه های بزرگ و دارای پرسنل زیاد، تالارهای پذیرایی،  کترینگ ها، هتل ها، بیمارستان ها، فودکورت ها، اداره جات و… می باشند و از سایز بندی متنوعی برخوردار هستند. سینک صنعتی یکی از تجهیزات ضروری و لازم برای هر آشپزخانه ی صنعتی برای شست و شو می باشد.

بیشتر اوقات سینک ظرفشویی صنعتی، متناسب  با حجم کاری روزانه و مقدار ظروف کثیف تولید شده در طول روز انتخاب می شود.

 

تفاوت سینک های صنعتی با دیگر سینک ها در چیست؟

سینک های صنعتی دارای تفاوت های زیادی با دیگر سینک ها هستند. از جمله ی این تفاوت ها می توان به ابعاد، عمق و مقاومت سینک های صنعتی اشاره کرد.

مهم ترین تفاوت سینک های صنعتی با دیگر سینک ها در نوع کاربری آن می باشد. سینک های صنعتی با دیگر سینک ها از لحاظ ساختاری و ظاهری شبیه به هم هستند ولی ابعاد وان و سینک آن ها متفاوت می باشند.  ابعاد لگن سینک های صنعتی می تواند بزرگ تر و کوچکتر از هم  باشند.

ارزان ترین سینک های صنعتی

قیمت سینک های صنعتی به چه عواملی بستگی دارد:

از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت سینک های صنعتی می توان به ضخامت ورق استیل، سایز، حجم لگن های هر سینک با دیگری اشاره کرد.

هر اندازه ضخامت ورق استیل به کار رفته شده در سینک بیشتر باشد، استحکام و مقاومت آن افزایش پیدا می کند. همین طور هر چه سایز و حجم لگن بالاتر باشد، ظروف بیشتری در داخل آن جا می شوند. مورد دیگری که قیمت سینک ظرفشویی به آن بستگی دارد، پرسی بودن و نبودن لگن سینک می باشد. سینک های پرسی به دلیل کیفیت بالا و طول عمر زیادی که دارند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

سینک هایی که دارای رویه جوشی هستند ممکن است از لحاظ استاندارد و بهداشت برخی ایراداتی داشته باشند. به این صورت که، امکان زنگ زدگی و خراب شدن سینک های صنعتی به مرور زمان وجود دارد.

نوع استیل به کار رفته در سینک ها از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت سینک می باشد. البته جنس رویه، نوع جوش، نوع ورق، ابعاد، تعداد طبقات و تعداد پایه ها از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت سینک های ظرفشویی می باشند.

سینک صنعتیسینک های صنعتی در چند نوع می باشند:

سینک های صنعتی  دارای انواع مختلفی می باشند. از جمله انواع مختلف سینک های صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سینک های صنعتی رویه پرسی
  • سینک های صنعتی رویه جوشی
  • سینک های صنعتی استیل
  • سینک های صنعتی تک لگن
  • سینک های صنعتی دو لگن
  • سینک های صنعتی سه لگن

ارزان ترین سینک های صنعتی

 

بررسی سینک ظرفشویی 60 سانتی:

سینک ظرفشویی 60 سانت یکی از ارزان ترین سینک های صنعتی می باشد. این سینک دارای رویه ی جوشی بوده و پایه های آن قابل تنظیم هستند. سینک ظرفشویی 60 سانت که جز یکی از ارزان ترین سینک های صنعتی هستند، دارای یک لگن از جنس استیل ضد زنگ می باشد که جنس پاتروکی و پایه های آن هم از نوع استیل ضخیم است. این سینک از وزن 23 کیلوگرم برخوردار می باشد.

بررسی سینک ظرفشویی 80 سانتی:

یکی دیگر از ارزان ترین سینک های صنعتی، سینک ظرفشویی 80 سانتی می باشد. این سینک همان گونه که از نام آن مشخص است، از اندازه ی 80 سانتی برخوردار است.

رویه ی این سینک جوشی بوده و دارای پاتروکی است. پایه های این سینک صنعتی قابل تنظیم می باشد.  جنس لگن آن از استیل ضد زنگ بوده و پایه ها و پاتروکی آن هم از استیل ساخته شده است. این سینک تک لگنه می باشد و برای جاهایی که محدودیت فضایی دارند، بهترین گزینه ی انتخابی است. وزن این سینک 26 کیلوگرم می باشد.

 

بررسی سینک ظرفشویی 100 سانتی دو لگن:

سینک ظرفشویی یک متری دو لگن یکی دیگر از ارزان ترین سینک های صنعتی می باشد. این سینک از ابعاد 100 سانتی برخوردار می باشد. یکی از محبوب ترین مدل های سینک ظرفشویی صنعتی، سینک های دو لگنه هستند. این سینک ها دارای تمامی ویژگی ها و خصوصیات کاملا شبیه به سینک های تک لگن هستند.

به دلیل رویه ی جوشی که در آن استفاده شده است، از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار است. هر دو لگن سینک ظرفشویی صنعتی یک متری از جنس استیل ضد زنگ بوده و پایه ها و پاتروکی آن هم از استیل ضخیم ساخته شده است. پایه های این سینک ظرفشویی قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و متناسب با هر فضا می توان پایه های آن را تنظیم کرد. وزن این سینک 40 کیلوگرم می باشد.

ارزان ترین سینک های صنعتیبررسی سینک ظرفشویی صنعتی 120 سانتی دو لگن:

سینک ظرفشویی 120 سانتی متری دو لگن یکی دیگر از ارزان ترین سینک های صنعتی می باشد. این سینک همان گونه که از نام آن مشخص است، از ابعاد  و اندازه ی 120 سانتی متری برخوردار است.

هر دو لگن این سینک از نوع استیل ضد زنگ بوده و پاتروکی و پایه های آن هم از نوع استیل می باشد. پایه های این سینک ظرفشویی صنعتی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.  وزن آن 40 کیلوگرم می باشد و پایه های آن که از استیل ضخیم ساخته شده است، مقاومت کافی را برای نگهداری آن دارند. عمق لگن های این سینک ظرفشویی صنعتی 25 سانتی متر است.

 

بررسی سینک ظرفشویی 150 سانتی متری دو لگن صنعتی:

یکی دیگر از ارزان ترین سینک های صنعتی، سینک ظرفشویی 150 سانتی متری دو لگن صنعتی است. این سینک ظرفشویی صنعتی از اندازه ی 150 سانتی متری تشکیل شده است.

رویه ی این سینک ظرفشویی از نوع جوشی است و به همین خاطر از قیمت پایین تری نسبت به نوع پرسی برخوردار است. این سینک دارای دو لگن از جنس استیل ضد زنگ می باشد. پایه ها و پاتروکی سینک ظرفشویی صنعتی 150 سانتی متری از جنس استیل ضد زنگ بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. عمق لگن های این سینک 25 سانتی متر بوده و از وزن 44 کیلوگرم برخوردار است.ارزان ترین سینک های صنعتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *