آموزشی

ارائه راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی

راهنمای خرید کباب ترکی

ارائه راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی

در این مطلب با ارائه راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. همانطور که می‌دانید خرید دستگاه کباب ترکی به شناخت ویژگی‌های آن دستگاه نیاز دارد، به همین دلیل یک راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی تنظیم کرده ایم که با شناخت ویژگی‌ها و کاربرد این محصول بتوانید یک وسیله کاربردی با کیفیت و درجه یک خریداری نمایید. در ادامه با راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی همراه ما باشید.

غذای کباب ترکی یکی از غذاهای لذیذ و پرطرفدار است. این غذا در بسیاری از فست فودها و رستوران‌ها به شیوه‌های مختلف سرو می‌شود. دونر کباب نام دیگر کباب ترکی است . دونر در زبان ترکی به معنای چرخنده می‌باشد. کباب ترکی برای پخت روی یک دستگاه چرخنده قرار می‌گیرد به همین دلیل نامش به دونر کباب معروف شد. راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی در زمینه خرید یک محصول مناسب بسیار کمک خواهد نمود.

دستگاه کباب ترکی

هدف اصلی از ارائه راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی

امروزه با توجه به افزایش تمایل افراد به خرید غیر حضوری و آنلاین بهتر است پیش از هر اقدامی راهنمای خرید آن را مطالعه نماییم تا بتوانیم با بدست آوردن اطلاعات کافی خرید درست‌تری داشته باشیم. هدف اصلی از ارائه راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی معرفی این دستگاه و ارائه اطلاعات لازم در این زمینه است.

افرادی که دارای رستوران یا فست فود هستند برای پخت کباب ترکی به این دستگاه نیاز دارند به همین دلیل خواندن راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی به این افراد بسیار توصیه می‌شود.

دستگاه کباب ترکی انواع مختلفی دارد. شما با ورود به فروشگاه های اینترنتی می توانید انواع مدل از این دستگاه را در سایز و ابعاد گوناگون مشاهده نمایید. راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی به شما کمک می‌کند تا بتوانید متناسب با نیاز کسب و کارتان، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی انواع مختلف این دستگاه و ویژگی‌های هر مدل را ارائه خواهد داد.

مقاله پیشنهادی: خردید کباب پز گازی ایستاده + آشنایی با ویژگی های آن

انواع مختلف دستگاه کباب ترکی

دستگاه مخصوص پخت کباب ترکی دارای یک میله گردان است که با گوشت یا مرغ پوشانده می شود. این میله به صورت عمودی روی حرارت قرار می گیرد و بر اثر حرارت ناشی از دستگاه، گوشت یا مرغ پخته خواهد شد.

دستگاه کباب ترکی معمولاً از جنس بدنه استیل تهیه می شود. موتور گیربکس، سیخ و شعله از دیگر اجزای دستگاه کباب ترکی می باشند.

مدل‌های متنوعی از این محصول در بازار موجود است که از لحاظ ظاهر، ظرفیت، ابعاد، نوع شعله، نوع حرارت، نوع و تعداد سیخ با هم تفاوت دارند. برخی از دستگاه های کباب ترکی دارای کابینت هستند که می‌توان تجهیزات دستگاه و هر آنچه که به آن مربوط می‌شود را در کابینت نگهداری نمود. موتور مدل‌های مختلف دستگاه کباب ترکی با هم فرق دارند.

بدنه برخی از دستگاه‌های کباب ترکی شیشه‌ای و برخی دیگر از جنس استیل است. علاوه بر این، برخی از این محصولات دارای دودکش، صفحه گریل و سینی روغن است اما برخی نیز به صورت ساده‌ترین حالت ممکن تولید شده‌اند و هدفشان پخت ساده کباب می٬باشد. هر فرد بسته به بودجه ای که دارد می‌تواند یکی از انواع مدل موجود در فروشگاه را خریداری نماید.

دستگاه کباب ترکی یا دستگاه شاورما به دو دسته ایستاده و رومیزی تقسیم می‌شود که در ادامه راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی در مورد هر یک توضیحات لازم را ارائه خواهد داد.

راهنمای خرید کباب ترکی

مدل رومیزی

این مدل دستگاه کباب ترکی نسبت به مدل ایستاده کوچکتر بوده و مناسب برای آشپزخانه‌های صنعتی است. این دستگاه را روی قسمتی از یک سطح مانند میز قرار می دهند و از آن استفاده می‌کنند.

دستگاه کباب ترکی از نوع رومیزی برای فضاهای کوچکتر کاربرد بیشتری دارد زیرا دارای ابعاد کوچکتری نسبت به مدل ایستاده می‌باشد. این دستگاه در پخت انواع مدل گوشت و مرغ کاربرد فراوان داشته و هیچ قفسه ای در زیر این مدل دستگاه تعبیه نشده است.

دستگاه کباب ترکی رومیزی دارای یک سینی روغن است که به کمک آن می‌توان روغن حاصل از پخته شدن گوشت را جمع آوری نمود. جمع کردن روغن به وسیله سینی، دستگاه کباب ترکی را نیز تمیز خواهد نمود.

عملکرد دستگاه کباب ترکی رومیزی

منبع تغذیه این دستگاه گاز کپسول یا گاز شهری است و سیخ عمودی موجود در دستگاه، بی برق نیز به چرخش درخواهد آمد. تعداد و ارتفاع سیخ در مدل‌های مختلف این دستگاه متفاوت است. علاوه بر این، توان پخت در هر مدل متغیر است به عنوان مثال برخی دارای توان پخت 50 و برخی نهایت دارای توان پخت 90 کیلوگرم هستند. هر مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود تصمیم گیری خواهد نمود.

بدنه دستگاه کباب ترکی از نوع رومیزی ضد خش بوده و قابل شستشو است. موتور گیربکس این دستگاه تک فاز بوده و دارای توان 2.5 دور در دقیقه است. علاوه بر این ویژگی‌ها، این مدل دستگاه دارای تنظیم حرارت است که به وسیله آن می‌توان حرارت مناسب برای پخت گوشت و مرغ را تنظیم نمود. داشتن شعله سرامیکی از دیگر ویژگی‌های دستگاه کباب ترکی رومیزی است. با ادامه راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی همراه ما باشید.

دستگاه کباب ترکی ایستاده

این مدل از دستگاه کباب ترکی در ظرفیت‌های متعدد به صورت ایستاده و پایه‌دار تولید و به بازار عرضه می‌شود. ابعاد و سایز این مدل بزرگتر از ابعاد و سایز مدل رومیزی است و به کمک چرخ‌های تعبیه شده قابل حمل و نقل می‌باشد.

 شعله این دستگاه مطابق با نیاز مشتری قابل سفارش سازی است. مشتری می تواند شعله ثابت یا متحرک را متناسب با نیاز خود سفارش دهد. روی مدل تک شعله از دستگاه ایستاده یک اهرمی بازویی قرار گرفته است که به وسیله آن سیخ به چرخش درخواهد آمد.

 یک لگن یا وان مخصوص قرار گیری مخلفات درون این دستگاه تعبیه شده است که در برخی از مدل‌ها این وان قابل جدا شدن و در برخی مدل ها به صورت یک مخزن روی خود دستگاه قرار گرفته است و قابل جدا شدن نمی‌باشد.

بهره گیری راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی

راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی در جهت خرید جنس با کیفیت و درجه یک تاثیرگذار است. شما به هنگام خرید باید به معتبر بودن فروشگاه مورد نظر توجه کنید. شما به راحتی با بهره گیری از راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی می توانید یک محصول دلخواه متناسب با نیازتان را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *