عمومی

پمپ سس گرم و سرد چیست؟ چه استفاده ای از آن می شود؟

پمپ سس گرم و سرد

امروزه در بسیاری از قنادی ها، فست فودها و رستوران‌ها و حتی گاها قنادی ها از پمپ سس استفاده می‌کنند که از دلایل این کار هم می‌توان به تسهیل و تسریع در انجام کارها اشاره کرد که این امر برای سرآشپزان عزیز بسیار حایز اهمیت است چرا که رضایت مشتری را به دنبال دارد. در این مقاله به بررسی پمپ سس گرم و سرد پرداختیم.

پمپ سس چیست؟

پمپ سس یکی از ابزار های لازمه فست فودی هاست که در آماده کردن غذا و سرعت بخشیدن به آن کمک می کند. پمپ سس ها به طور کلی به دو مدل تقسیم می‌شوند: پمپ سس سرد و پمپ سس گرم که جزو لوازم فست فود و لوازم آشپزخانه صنعتی به شمار می‌رود هرکدام در اندازه‌های مختلفی وجود دارد.

پمپ سس گرم و سرد

پمپ سس گرم

از پمپ سس گرم برای گرم نگهداشتن و سرو راحت سس، پنیر و شکلات استفاده می شود که لازم است گرم باشند. با توجه به اینکه سس، پنیر و شکلات از مواد خوراکی خوشمزه و پرطرفدار هستند، وجود این دستگاه در رستوران ها و قنادی ها ضروری و لازم است. دستگاه پمپ سس باعث گرم شدن و گرم ماندن پنیر می شود تا با راحتی بتوان آن را سرو کرد و از چسبندگی پینر هنگام سرو بکاهد.

پمپ سس گرم عملکرد برقی دارد و به وسیله المنت داغ شده و مواد داخل مخزن را گرم می کند. پمپ های سس گرم دارای قبلیت تنظیم درجه حرارت می باشند و می توان دمای سس یا مواد غذایی مورد نیاز را روی دمای مورد نظر قرار دهید. همچنین در یکی از مدل های این پمپ ها، روی لوله خروجی پمپ المنت قرار دارد که باعث می شود دمای سس از مخزن تا خروجی کاهش نیابد.

پمپ سس گرم و سرد

همچنین ببینید : پمپ سس و پنیر چدار best با المنت مسیر خروجی

پمپ سس سرد

پمپ سس سرد مناسب سرو و نگهداری سس و مواد غذایی سرد می باشد که در سرو به ما کمک می کند تا در زمان و انرژی لازم برای سرو آن صرفه جویی کنیم. پمپ سس های آویزدار نیز از مدل پمپ سس های سرد است که از بالا آویزان شده و با فرشار سرو می شود.

پمپ سس گرم و سرد

همچنین ببینید : قیمت و مشخصات پمپ سس 3 مخزن سرد best

بسته به نیاز خودتان می توانید هر دوی این مدل پمپ سس ها را از آشپزآلات تهیه کنید. لطفا صفحه اینستاگرام ما را هم دنبال کنید تا از محصولات جدید ما با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *