آموزشی

همه چیز درباره دستگاه اسموتی ساز کافی شاپ

مخلوط کن صنعتی مباشی مدل ME-CBL7879)13(

همه چیز درباره دستگاه اسموتی ساز

یکی از بهترین و خوشمزه ترین خوراکی‌های موجود در کافی شاپ‌ها و انواع آبمیوه فروشی‌ها اسموتی است. یکی از ویژگی‌های بارز این خوراکی این است که هم در فصل‌های گرما و هم در فصل‌های سرد سال مورد استفاده تعداد زیادی از مردم قرار می‌گیرد.

اگر دوست دارید شما هم برای خودتان اسموتی‌های خوشمزه درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید و روز خوبی را در کنار خانواده سپری کنید نیاز دارید تا از برخی دستگاه‌های مهم در این زمینه کمک بگیرید. دستگاه‌های اسموتی ساز به شما این امکان را می‌دهند تا دست سرعت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده اسموتی‌های خوشمزه تولید کرده و از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بپردازیم به توضیحات کاملی در خصوص دستگاه اسموتی ساز کافی شاپ برای شما عزیزان. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه اسموتی ساز کافی شاپ

اگر دوست دارید یک کافی شاپ بسیار مجهز و فوق‌العاده برای خودتان ایجاد کنید نیاز دارید تا دستگاه‌های مورد نیاز آن را نیز تهیه کنید. چرا که بدون در دست داشتن ابزار و وسایل مورد نیاز نمی‌توانید یک کافی شاپ خوب و مجهز را دایر کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای انواع دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای کافی شاپ‌ها این است که به شما این امکان را می‌دهد تا با سرعت بسیار زیادی کار خود را پیش ببرید و در زمان کوتاهی خدمات مورد نیاز خود را برای مردم ارائه کنید و کار خود را به دست مردم برسانید.

اگر دوست دارید در کافی شاپ خود اسموتی برای مردم تولید کنید بدون شک نیاز دارید به استفاده از دستگاه اسموتی ساز کافی شاپ چرا که بدون این دستگاه امکان تولید این خوراکی خوشمزه و محبوب برای شما وجود نخواهد داشت. اگر برایتان سوال پیش آمده است که دستگاه اسموتی ساز چه نوع دستگاهی است؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ نحوه استفاده از این دستگاه به چه صورت است؟ و قیمت این دستگاه چقدر است؟  با ما همراه باشید تا پاسخ تمام این سوالات را به شما بدهیم.

دستگاه اسموتی ساز کافی شاپ چیست؟

در بیشتر کافی شاپ‌های موجود در کشور برای تولید و تهیه محصول خوشمزه به نام اسموتی از دستگاهی به نام بلندر و یا به قول معروف همان مخلوط کن صنعتی استفاده می‌شود. دستگاه بلندر ویژگی‌ها و مزایای خاصی دارد که باعث شده تا این دستگاه را از دستگاه‌های مخلوط کن خانگی جدا کرده و برای کافی شاپ‌ها به کار گرفته شود.

دستگاه‌های مخلوط کن صنعتی دارای موتور بسیار قوی و قدرتمندی هستند و همچنین قابلیت این را دارند که انواع مواد مثل یخ و میوه را به صورت کامل مخلوط کرده و اسموتی‌های بسیار خوشمزه ای را تولید کنند. اگر شما اهل کافی شاپ رفتن و استفاده از این خوراکی خوشمزه باشید بدون شک می‌دانید که برای تهیه اسموتی معمولاً از میوه‌های یخ زده به همراه تکه‌های یخ و نوشیدنی‌های خوشمزه مانند شیر استفاده می‌کنند.

اگر دوست دارید یک اسموتی یکدست و فوق‌العاده برای خود درست کنید نیاز است که مواد گفته شده را به صورت کامل و یکدست با هم ترکیب کنید یعنی مواد شما از هم گسسته نباشند و با همدیگه تبدیل به یک ماده واحد بشوند تا بتوان یک اسموتی خوشمزه برای مشتریان تولید کرد.

اگر می‌گوییم برای تهیه اسموتی شما نیاز به دستگاه مخلوط کن صنعتی دارید به این دلیل است که مخلوط کن‌های خانگی توانایی تبدیل کردن تکه‌های یخ زده میوه و یا یخ‌ها را به قطعات ریز ندارند و نمی‌توان با این دستگاه‌ها این مواد را با هم ترکیب و یکدست کرد. به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر به دنبال تولید اسموتی‌های فوق العاده و جذاب هستید حتما از دستگاه مخلوط کن صنعتی استفاده کنید چرا که بدون استفاده از این دستگاه امکان ایجاد این خوراکی برای شما فراهم نخواهد شد.

انواع دستگاه اسموتی ساز کافی شاپ:

معمولا دستگاههای اسموتی ساز کافی شاپ دارای انواع و اقسام متعددی هستند که ممکن است در بازار وجود داشته باشند و شما نیز از آنها استفاده کنید. اما اگر بخواهیم یک تقسیم بندی کلی برای این دستگاه‌ها بیان کنیم می‌توانیم آنها را به دو دسته تقسیم کنیم:

1-    دستگاه بلندر صنعتی

2-    دستگاه بلندر دستی

دستگاه‌های مخلوط کن صنعتی یکی از رایج ترین و پرفروش ترین  نوع مخلوط کن‌ها برای استفاده در کافی شاپ‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و انواع رستوران‌ها هستند. ستگاه‌ها ویژگی‌های بسیار فوق‌العاده‌ای را دارند که سبب شده تا در بسیاری از این مراکز مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که بلندر‌های صنعتی دارند و باعث شده از نوع دستی متمایز شوند قدرت فوق العاده و قوی موتور آنها برای خرد کردن کامل انواع مواد مختلف است.

با استفاده از برندهای صنعتی به راحتی می‌توان انواع میوه و سبزیجات را خورد کرد و موادی مانند یخ را با آنها به صورت یکپارچه ترکیب کرد.   دستگاههای بلندر صنعتی به جهت کارایی ویژگی‌هایی که دارند به دو دسته مختلف تقسیم می‌شوند:

دستگاه‌هایی که برای مخلوط کردن انواع و اقسام مواد غذایی کاربرد دارند.

دستگاه‌هایی که از آنها به جهت میکس کردن انواع مواد مختلف در تمام کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود.

پس اگر دوست دارید اسموتی‌های خوشمزه در کافی شاپ و یا آبمیوه فروشی خود تهیه کنید حتماً از دستگاههای بلندر صنعتی استفاده کنید. چرا که به هیچ عنوان قابل مقایسه با دستگاه‌های سنتی نیستند و کارایی فوق العاده دارند.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه مخلوط کن (مدل مباشی) روی لینک کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *