در حال نمایش 9 نتیجه

ساندویچ ساز صنعتی یا ساندویچ میکر صنعتی و اسنک ساز صنعتی دو تا از لوازم کافی شاپ ، فست فودی و آشپزخانه صنعتی می باشند که نقش بسزایی دارند. از ساندویچ ساز صنعتی برای گریل کردن و آب کردن پنیر ساندویچ استفاده می‌شود. از اسنک ساز صنعتی نیز برای تهیه اسنک استفاده می شود.

ویژگی های ساندویچ ساز صنعتی

صفحات این دستگاه به دو صورت ساده و شیار داره می باشد . در قسمت بالا و پایین این دستگاه المنت کار شده که از دو طرف حرارت داشته باشد و به بهتر پخته شدن مواد غذایی کمک کند. وزن این دستگاه‌ها نسبتاً زیاد است چرا که درب دستگاه باید با فشار روی ساندویچ یا گوشت قرار بگیرد.

ساندویچ ساز صنعتی

ساندویچ ساز در مدل‌های ایرانی و خارجی در بازار یافت می‌شود که مدل‌های خارجی دارای کیفیت بالاتری می باشند. همچنین نوعی از ساندویچ ساز با صفحات سرامیک که آن هم خارجی می‌باشد در بازار وجود دارد. معمولا بدنه این دستگاه ها از جنس استیل است و زیر بدنه آن از عایق پشم شیشه و ... استفاده شده است تا از داغ شدن بدنه جلوگیری کند. برخی از ساندویچ ساز ها دارای ترموستات درجه تنظیم حرارت هستند.

خرید اسنک ساز صنعتی

دستگاه اسنک ساز صنعتی یک تجهیزات کاربردی در صنعت غذایی است که به وسیله آن می‌توان به‌صورت صنعتی و به حجم بالا انواع اسنک‌ها و محصولات خوراکی را تولید کرد. این دستگاه‌ها معمولاً از جنس استنلس استیل با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای قابلیت‌های مختلفی همچون تنظیم سرعت و دمای تولید، قابلیت تولید محصولات متنوع، و قابلیت تمیزکاری آسان هستند.

مزایا دستگاه اسنک ساز صنعتی

  • توانایی تولید بالا و به حجم بالا
  • کیفیت محصول نهایی بالا
  • امکان تنظیم دما و سرعت تولید
  • دوام و پایداری بالا
  • قابلیت تمیزکاری آسان
نکات مهم خرید اسنک ساز

نکات مهم خرید اسنک ساز

نکات مهم در انتخاب دستگاه اسنک ساز صنعتی

  • حجم تولید مورد نیاز: قبل از خرید باید حجم تولید مورد نیاز برای کسب و کار خود را برآورد کرد.
  • ویژگی‌های فنی: مطمئن شوید که دستگاه از ویژگی‌های فنی مطلوبی همچون تنظیم سرعت و دما، قابلیت تولید محصولات متنوع و قابلیت تمیزکاری آسان برخوردار است.
  • خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که شرکت تولیدی خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می‌دهد و قادر به تعمیرات و تامین قطعات یدکی می‌باشد.

دستگاه اسنک ساز صنعتی یک ابزار بسیار مهم برای کسب و کارهایی است که در صنعت غذایی فعالیت می‌کنند. با توجه به ویژگی‌ها، مزایا و معایب این دستگاه‌ها، انتخاب بهترین دستگاه برای کسب و کار خود بسیار حیاتی است. با رعایت نکاتی که در این مقاله بیان شد، می‌توانید بهترین دستگاه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و کیفیت و کارآیی تولید خود را بهبود دهید.

دستگاه اسنک ساز صنعتی 16 تایی دو صفحه456

ساندویچ ساز دسته دوم یا کارکرده

برخی از مخاطبان سایت به دنبال ساندویچ ساز دسته دوم یا کارکرده هستند. اما در حال حاضر سایت آشپزآلات فروش لوازم دسته دوم را ندارد. ممکن است در آینده فروش وسایل دسته دوم را در نظر داشته باشیم اما معمولا وسایل برقی دسته دوم پیشنهاد نمی شود.

خرید اسنک ساز و ساندویچ ساز در تهران

خرید دستگاه ساندویچ ساز

همین حالا می توانید از آشپزآلات خرید کنید. لیست محصولات موجود در بالای صفحه وجود دارد. هر کدام را خواستید در صورت موجود بودن انتخاب و سفارش خود را تکمیل کنید. لطفا ما را در اینستاگرام، ردیت و یوتیوب دنبال کنید.

منابع: abc-machinery - xyzinc.com