آموزشی

معرفی دستگاه خمیر پهن کن پیتزا + ویژگی ها

نوع دیگری از خمیر پهن کن

از لوازم بسیار مهمی که در هر فست فودی مورد نیاز است ، می توان به خمیر پهن کن پیتزا اشاره کرد. برای فست فودی خود اگر نیاز به خمیر پهن کن پیتزا دارید، این مقاله را بخوانید. با ما در مقاله معرفی دستگاه خمیر پهن کن پیتزا + ویژگی ها همراه باشید.

معرفی دستگاه خمیر پهن کن پیتزا

خمیر پهن کن پیتزا همان طور که از نامش مشخص است ، پیتزا را در حد دل خواهتان پهن کرده و به شما تحویل می دهد؛ اگر می خواهید که به تازگی برای فست فود و یا حتی منزل خود خمیر پهن کن پیتزا تهیه و خریداری کنید، به شما توصیه می کنیم که متن زیر را مطالعه کنید تا قبل از خرید با مشخصات و نحوه عملکرد آن آشنا شوید.

منظور از این مطلب این است که نیاز خود را به درستی بسنجید و سپس دست به خرید بزنید تا از ایجاد ضرر های مالی و هم چنین اعصاب خورد کنی ها بکاهید. در این متن درباره یکی از لوازم فست فود یعنی خمیر پهن کن پیتزا برای شما توضیحاتی ارائه خواهیم کرد ؛ با متن همراه شوید .

ویژگی های خمیر پهن کن پیتزا

از مشخصات خمیر پهن کن پیتزا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جنس آن : جنس بدنه خمیر پهن کن پیتزا از نوع استیل بسیار بادوام بوده و در برابر انواع آسیب‌ ها مقاومت کافی از خود بروز می دهد .
  • جنس رولت خمیر پهن کن پیتزا : جنس آن از پلی اتیلن بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته شده است .
  • قطعات الکترونیکی و موتور : باید گفت که موتور آن دارای قطعات بسیار محکم و پیشرفته ای است که توسط استاندارد های اروپایی تعبیه و ساخته شده است ؛ باید به شما این اطمینان را بدهیم که هنگام خرید از کیفیت موتور و دیگر اجزای الکترونیکی آن نگران نباشید .
  • ابعاد آن : ابعاد خمیر پهن کن پیتزا به ترتیب طول عرض و ارتفاع ۵۲ در ۵۲ در ۸۰ است ؛ از این رو برای تمامی آشپزخانه ها ، حتی آشپزخانه های کوچک فست‌ فود ها نیز قابل استفاده است .
  • سیستم تنظیم کنندگی میزان خمیر : منظور از این عنوان این است زمانی که شما خمیر پیتزا را برای پهن کردن به دستگاه خمیر پهن کن پیتزا می دهید ، این دستگاه با توجه به استانداردی که شما بر روی دستگاه تنظیم می کنید اقدام به پهن کردن خمیر می کند ؛ برای مثال شما ۵۰ گرم خمیر را وارد دستگاه خمیر پهن کن پیتزا کرده اید و می خواهید که خمیری به ارتفاع یک سانتی متر از آن تحویل بگیرید ؛ هم چنین اگر میزان ۵۰ گرم خمیری را که شما وارد دستگاه کرده اید با ارتفاع و قطر خمیر مطابقت نداشته باشد و هماهنگی بین این دو عامل ایجاد نشود ، دستگاه خمیر اضافه را به شما پس خواهد داد ؛ علاوه بر تنظیم ارتفاع و وزن توسط شما در دستگاه خمیر پهن کن پیتزا ، می توانید قطر آن را نیز تنظیم کنید .

ashpazalat76

بیشتر بخوانید : خمیرپهن کن پیتزا

نوعی دیگری از میزان تنظیم خمیر در دستگاه خمیر پهن کن پیتزا وجود دارد که با ذکر یک مثال آن را برای شما بیان می کنیم : فرض کنید که شما خمیری در حدود ۱۰۰ گرم به دستگاه تحویل داده اید و می خواهید که دستگاه هیچ خمیر اضافه ای به شما پس ندهد و با همان مقداری موادی  که شما وارد کرده اید ، خمیر را به شما تحویل دهد ؛ در این صورت است که می ‌توانید این دستور را نیز روی دستگاه تنظیم و پیاده کنید تا همان ۱۰۰ گرم خمیر را به شما به اندازه دلخواهتان تحویل دهد .

  • وزن : وزن دستگاه خمیر پهن کن پیتزا در حدود ۳۸ کیلوگرم می باشد ؛ علت سنگین بودن و وزن زیاد این دستگاه به دلیل امکانات زیاد و قطعات الکترونیکی سنگین تعبیه شده درون آن است .
  • قابل شستشو بودن : از دیگر ویژگی های دستگاه خمیر پهن کن پیتزا می توان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد ؛ بعد از هر بار استفاده ، زمانی که مایل بودید می توانید قطعات آن را به راحتی جدا کرده ، بشویید و دوباره نصب کرده و از آن استفاده کنید .

مواردی که تا به این قسمت از متن برای شما شمرده و توضیح داده شدند ، درباره ویژگی های ظاهری و هم چنین نحوه عملکرد دستگاه خمیر پهن کن پیتزا در حالت های مختلف بود ؛ بعد از آشنایی با ظاهر ، نوبت به بررسی مشخصات فنی دستگاه می رسد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم .

مقاله پشنیهادی: بررسی وژگی های تاپینگ فست فود و معرفی انواع آن

و اما مشخصات فنی دستگاه خمیر پهن کن پیتزا عبارتند از :

  • توان : دارای توان موتور ۳۷۰ وات است .
  • میزان ولتاژ : این میزان برای دستگاه خمیر پهن کن پیتزا در حدود ۲۲۰ ولت می باشد .

البته این نوع دستگاه خمیر پهن کن پیتزا که در این متن درباره مشخصات کلی آن چه از نظر فنی ، چه ظاهری و چه از لحاظ نحوه عملکرد ، برای شما توضیح داده شد ، درباره یک نوع خاصی از دستگاه خمیر پهن کن پیتزا بود ؛ برای تکمیل اطلاعات خود درباره این دستگاه یا دیگر دستگاه های مشابه آن بهتر است قبل از خرید اطلاعات خود را ابتدا کامل کنید .

همچنین ببینید : خمیرپهن کن خارجی بست

logo2

آشپزالات لوازم آشپزخانه صنعتی و فست فود و کافی شاپ! لطفا ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *