در حال نمایش 7 نتیجه

دستگاه شربت سرد کن در مدل‌ها و برندهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود و یکی از لوازم کافی شاپ و آبمیوه فروشی ها است، از جمله دستگاه‌های تک مخزن، دو مخزن و سه مخزن، هر سه مدل دستگاه ذکر شده در بالا در دو نوع پارویی و پمپی در بازار یافت می‌شوند. حال تفاوت دستگاه‌های شربت سردکن پمپی و پارویی در چیست؟

دستگاه‌های پمپی در وسط دستگاه شلنگی وجود دارد و نحوه به هم زدن شربت به این صورت است که دستگاه شربت را پمپ می‌کند و به حالت آبشاری از وسط به قسمت زیر دستگاه می‌باشد، این مدل برای شربت‌های طعمی‌مانند پرتقال و شربت آناناس و یا آلبالو مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید در روزهای گرم سال با گذر از کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها شربتی بسیار خنک و گوارا را با استفاده از دستگاه شربت سرد کن نوش جان کنید و خستگی خویش را در زیر گرمای طاقت فرسای تابستانی از بین ببرید. این دستگاه را می‌توان با توجه به قابلیت‌های متفاوت آن و در قالب قیمت‌های گوناگون بسته به نیاز خود خریداری کنید.

شربت سرد کن

معرفی دستگاه شربت سرد کن

نگهدارنده شربت به عنوان دستگاهی بسیار کارآمد و مثمر به ثمر در کافی شاپ‌ها به شمار می‌آید تا با بهره گیری از آن کافی شاپ دارها بتوانند برای خود کسب درآمد کنند و روزانه شربتی بسیار خنک و گوارا را به مردم بفروشند و علاوه بر کسب درآمد، موجب برطرف گرداندن خستگی روح و جان مشتریان خویش گردیده و رضایت آن‌ها را در پی داشته باشید.

توضیحات تکمیلی دستگاه شربت سرد کن

دستگاه نگهدارنده شربت یکی از متداول ترین دستگاه‌هایی به شمار می‌آید که در تمامی‌کافی شاپ‌ها و حتی در برخی از هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بی گمان با عبور کردن از کافی شاپ‌ها یا مستقر شدن در هتل‌ها دستگاه نگهدارنده شربت را دیده اید و حتی از نوشیدن شربتی گوارا و بسیار خنک در زیر نور آفتاب و در اوج گرما بهره وافری برده اید. اما ممکن است با نحوه کارکرد و استفاده از آن و انواع و اقسام و مدل‌های مختلف آن اندک اطلاعاتی در دست داشته باشید.

به همین منظور در این بخش برآنیم تا به معرفی دستگاه نگهدارنده شربت بپردازیم تا این دستگاه را برای شما به طور کامل مورد واکاوی و بررسی قرار دهیم. پس در صورتی که رویای راه اندازی کافی شاپ در فکر و روان شما جای گرفته است و مدت‌هاست که ذهن شما را مشغول به خود کرده است تا با استفاده از فروش محصولات مختلف در کافی شاپ شغل پردرآمد و مناسبی را برای خود رقم بزنید.

با ما همراه باشید تا شما را در این وادی رهنمون سازیم و نکاتی را در خصوص خرید دستگاه نگهدارنده شربت و سایر لوازم کافی شاپ مورد نیاز برای شما ارائه سازیم.

نوشیدن شربت خنک در کافی شاپ

نکات قابل توجه در خرید دستگاه شربت سرد کن

اما پیش از خرید دستگاه شربت سرد کن بایستی حتما به یک سری نکات توجه خاصی ورزیده شود تا از خرید خویش نهایت رضایت خود را ابراز دارید. از جمله این نکات و عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه به مخزن دستگاه شربت سرد کن

باید در نظر گرفت که دستگاه شربت سرد کن را امروزه در قالب یک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه به منصه فروش می‌رسانند که هر یک از آن‌ها بسته به متراژ مغازه شما و نیز میزان نیاز و استفاده شما از دستگاه مذکور متفاوت است و می‌توانید هر یک از آن‌ها را خریداری کنید.

  • جنس بدنه دستگاه شربت سرد کن

جنس بدنه دستگاه بایستی حتما از جنس استیل با رعایت تمامی‌نکات بهداشتی باشد. ضمن اینکه موتور دستگاه نیز باید به گونه ای باشد تا کمترین سر و صدایی را ایجاد نکند تا هیچ گونه مزاحمتی را برای افراد به وجود نیاورند.

  • گنجایش دستگاه شربت سرد کن

دستگاه شربت سرد کن را شما می‌توانید با توجه به ظرفیت و گنجایش‌های مختلفی خریداری نمایید. به عنوان مثال برخی از آن‌ها دارای ظرفیتی 18 لیتری و برخی دیگر 12 و 14 لیتری هستند و به صورت تک مخزنه و دو مخزنه و سه مخزنه می‌باشند که طبیعتا هر یک از این عدد و ارقام متفاوت در قیمت نهایی دستگاه مذکور تأثیر مستقیمی‌خواهند گذاشت.

علاوه بر موارد یاد شده نکات و عوامل دیگری نیز وجود دارند که توجه کافی بدان‌ها الزام آور می‌باشد. از جمله این موارد می‌توان به نحوه کارکرد دستگاه شربت سرد کن که بایستی با برق تک فاز روشن شود، قدرت موتور دستگاه، ضد زنگ بودن آن، گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش، کشور ساخت آن که معمولا یا ساخت کشور ایران هستند یا ساخت کشور ایتالیا می‌باشند، قابلیت همزن یا پمپی بودن دستگاه و... اشاره کرد که هر یک از آن‌ها روی قیمت نهایی تأثیر خواهند گذاشت. دستگاه شربت سرد کن را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی آشپزآلات خریداری کنید.

نوشیدن شربت خنک در کافی شاپ

تصور کنید در ظهر یک روز تابستانی برای انجام یک کار اداری یا هر کار دیگری روانه خارج از منزل خویش شده اید و گرمای نیمروزی امان شما را بریده است. تحت چنین شرایطی نوشیدن یک لیوان شربت خنک و گوارا چقدر می‌تواند لذت بخش باشد. وجود دستگاه شربت سرد کن به همین منظور در اکثر کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها سبب شده است تا شما از نوشیدن شربتی خنک با طعم مورد علاقه خود لذت وافری برده و تمام خستگی تن خود را به یکباره از بین ببرید.

اگر از کنار کافی شاپ‌ها یا رستوران‌های مختلف گذر کرده باشید، کمتر مغازه ای را خواهید دید که از وجود دستگاه شربت سرد کن بی بهره بوده باشند. در ادامه برای آشنایی با این دستگاه پربسامد در غالب کافی شاپ‌ها و رستوران‌های سطح شهر به ارائه برخی توضیحات خواهیم پرداخت.

شربت سرد کن

مشخصات کلی دستگاه شربت سرد کن

دستگاه شربت سرد کن امروزی به جهت تولید و نگهداری شربت خنک مورد استفاده در روزهای گرم سال واقع می‌گردد تا در هر ساعتی در دل روز بتوانید با نوشیدن شربتی گوارا جان تازه ای بگیرید. به طور کلی این دستگاه کارآمد در اکثر کافی شاپ‌ها معمولا از بدنه بیرونی جنس استیل و با کیفیت بسیار بالایی بهره مند می‌باشد و شیشه‌های آن نیز از جنس پلی کربنات هستند و اصول بهداشتی کاملا در سطح بالای استانداردی در آن‌ها رعایت گشته است.

از جمله کارایی‌هایی که می‌توان از دستگاه شربت سرد کن انتظار داشت، قابلیت استفاده از آن در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها به جهت تولید و عرضه تخم شربتی، دوغ و دوغ‌های محلی، انواع شربت با طعم‌های مختلف و... می‌باشد که هر یک از این نوشیدنی‌ها طرفداران خاص خود را دارد.

ضمن اینکه برخی از مدل‌های دستگاه‌های نامبرده شده به جهت بهره جستن از همزن مورد استفاده برای نگهداری شربت‌هایی به مانند خاکشیر می‌باشند که دربردارنده دانه‌های ریز می‌باشند که همزن در این مدل از دستگاه‌ها سبب نگهداری شربت گردیده است. این در حالی است که  برخی دیگر از دستگاه‌های شربت سرد کن در بازار وجود دارند که از ویژگی و قابلیت همزن محروم گشته اند و این مدل از دستگاه‌ها برای استفاده از شربت‌های بدون تخم شربتی یا خاکشیر و هر چیز دیگری به صورت کلی استفاده می‌گردد.

خرید دستگاه شربت سرد کن

دستگاه نگهدارنده شربت را می‌توان در فروشگاه اینترنتی آشپزآلات به عنوان منبعی مورد اعتماد و جامع در خصوص فروش انواع و اقسام لوازم مورد نیاز کافی شاپ‌ها و فست فودها خرید و از آن در مغازه خود بهره لازم را برد. شما می‌توانید نگهدارنده شربت را به سه گونه تک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه خریداری نمایید که در این بین آنچه مسلم است؛ ذکر این مسئله است که نگهدارنده شربت تک مخزنه برای کافی شاپ‌های کوچک و به همین منوال نگهدارنده شربت سه مخزنه برای کافی شاپ‌هایی مورد نیاز است که روزانه حجم شایان توجهی از مشتریان را به سمت خویش جلب می‌کنند و آمار فروش کافی شاپ مذکور به مراتب بالاست.

به همین منظور در این کافی شاپ‌ها نیاز است تا از نگهدارنده شربت سه مخزنه استفاده شود تا با سرعت بیشتر خدمات ارزنده ای را به مشتریان بیشتری ارائه داد و برای خود درآمد بیشتری را رقم زد.

خرید دستگاه شربت سرد کن برای کافی شاپ‌دستگاه شربت سردکن دسته دوم

در حال حاضر قصد فروش دستگاه کارکرده یا دسته دوم در سایت را نداریم. اما اگر شما به دنبال دستگاه شربت سردکن دسته دوم یا کار کرده هستید، پیشنهاد می کنیم حتما با یک متخصص در این زمینه صحبت کنید تا خرید خوبی داشته باشید. زیرا وسایل برقی کارکرده احتمال آسیب دیدگی زیادی دارند.

خرید دستگاه شربت سرد کن در تهران

فروشگاه آشپزآلات امکان فروش حضوری را برای علاقه مندان به خرید حضوری فراهم کرده است که قبل از آن نیاز به هماهنگی است. لطفا جهت هماهنگی با شماره 09128859288 تماس حاصل فرمایید.

لطفا ما را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و ردیت دنبال کنید.

مقالات مرتبط با شربت سرد کن