مقالات مرتبط با اسپرسو سازها, آموزشی

راهنمای کامل خرید دستگاه اسپرسو ساز

راهنمای کامل خرید دستگاه اسپرسو ساز

شما می توانید با خرید دستگاه اسپرسو از فروشگاه اینترنتی آشپزآلات در هر زمان و مکانی از نوشیدن اسپرسو و قهوه ای گوارا نهایت بهره را در کنار دوستان و آشنایان خود ببرید. برای این منظور بایستی به مدل های متنوع و گوناگون این دستگاه ها با توجه به قیمت و کارایی آن ها نهایت دقت عمل را به خرج داده تا خریدی شایسته و مطلوب در پیش داشته باشید.

اختراع دستگاه اسپرسو به لطف پیشرفت تکنولوژی

اختراع و شیوع دستگاه اسپرسو بزرگترین خدمت ممکنی به حساب می آید که به طرفداران پر پر و پا قرص قهوه می توان ارائه ساخت. چرا که با دستگاه اسپرسو می توان به سادگی بدون هیچ گونه دغدغه ای در هر زمان و مکانی قهوه مورد علاقه خویش را صرف کنید و از نوشیدن قهوه در کنار دوستان و آشنایان خود نهایت بهره را ببرند.

امروزه در بیشتر کافی شاپ ها می توان دستگاه اسپرسو را در مدل های مختلف مشاهده نمود که هر یک از این مدل های مختلف دستگاه اسپرسو در قالب قیمت های مختلف با کارایی های متفاوتی در بازار عرضه می شوند که در این بین برخی از آنان مخصوص استفاده در کافی شاپ بوده و برخی دیگر از آن ها را می توان نمونه های خانگی دستگاه اسپرسو نامید که از آن ها می توان برای مصارف خانگی استفاده های لازم را به عمل آورد تا در منزل مسکونی خویش و در هر پاسی از شبانه روز نوشیدن قهوه را تجربه کنید.

بنابراین با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی می توان شاهد نمونه های متنوع و گوناگونی از دستگاه اسپرسو بود که هر یک از آن ها نسبت به مدل های پیشین خود کارایی های بی نظیری دارند و می توانند قهوه دلخواه شما را در کسری از ثانیه تهیه و به شما تحویل دهند. در ادامه با این نمونه های مختلف بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید دستگاه اسپرسو

خرید دستگاه اسپرسو

انواع مختلف دستگاه اسپرسو

دستگاه اسپرسو که به اسپرسو سازها نیز معروف هستند و به شما نوشیدنی اسپرسو می دهند را با نام دستگاه قهوه ساز نیز می شناسند که امروزه در قالب انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود می باشند. از جمله انواع دستگاه اسپرسو می توان به: مدل دستگاه اسپرسو برقی، روگازی یا موکاپات ها، دستگاه اسپرسوهای صنعتی، خانگی و… اشاره کرد که در این بین برخی از آن ها را برای مصارف شخصی در خانه و برخی دیگر را برای کار در کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می دهند و هر یک از آن ها کاربردهای خاص خود را دارند.

به طور کلی اگر بخواهیم تقسیم بندی جامع تری را از مدل های مختلف و گوناگون دستگاه اسپرسو ارائه سازیم، می توان تمامی آن ها را در دو زیرگروه دستگاه های قدرت گرفته از نیروی بخار و نیز دستگاه های قدرت گرفته از پمپ تقسیم بندی نمود که هر یک از این موارد خود به انواع مختلفی قابل تقسیم است.

برای بازدید لیست قیمت و خرید اسپرسو ساز ها روی لینک کلیک کنید!

به عنوان مثال اسپرسو سازهای نیروی بخار به دو نوع روگازی و برقی بدون پمپ تقسیم می شوند ولی دستگاه اسپرسو ساز پمپی نسبت به آن شیوع بیشتری داشته و به انواع مختلف بیشتری تقسیم بندی می گردد که به صورت پمپ دستی، برقی، نیمه خودکار، خودکار و فوق خودکار تقسیم بندی می شود و هر یک کارایی های خاص خود را دارد که به ترتیب از کیفیت پایین به کیفیت بالا قابل عرضه در بازار می باشند تا مورد استفاده عموم مردم واقع گردند.

راهنمای کامل خرید دستگاه اسپرسو ساز

در صورتی که قصد خرید دستگاه اسپرسو را در ذهن خویش می پرورانید؛ در وهله نخست باید در نظر داشته باشید که هر یک از مدل های اسپرسو سازها با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می گردند و این تفاوت قیمت ناشی از کاربردهای مختلف آنان و مدل های مختلف با کارایی های متفاوت آن ها می باشد.

لذا به هنگام خرید بایستی پیش از هر گونه اقدامی به کاربرد شخصی خویش از دستگاه اسپرسو دقت نظر به عمل آورد. چرا که ممکن است با توجه به نیاز شما یک دستگاه اسپرسو با پمپ دستی نیز نیاز شما را برطرف کند و نیازی به دستگاه های پیشرفته تر نباشد. بنابراین با خرید مدل پایین تر از هزینه های بیشتر جلوگیری به عمل می آورید. عکس این موضوع نیز صدق می کند چرا که عملا دستگاه اسپرسو مدل پایین را نمی توان در کافی شاپ ها مورد استفاده قرار داد.

به همین جهت در کافی شاپ ها بایستی از مدل های صنعتی و خودکار یا فوق خودکاری بهره جست که ویژه استفاده از کافی شاپ ها هستند تا بتوان بیشترین بهره را از آن ها در کافی شاپ خویش برد.

علاوه بر موارد گفته شده به هنگام خرید این نوع از دستگاه ها بایستی حتما با اطلاعات کافی دست به خرید زد تا از جنس های تقلبی و بی کیفیت دوری کرده و دستگاه اسپرسو با کیفیت بالا و مقرون به صرفه ای را خریداری نمود که مورد رضایت مندی شما و مشتریان شما واقع گردد.

خرید از فروشگاه اینترنتی آشپزآلات می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما باشد که کلیه محصولات تولیدی آن قابل اطمینان بوده و فاکتورهای اولیه خرید را به طور کلی دربردارد تا به این منظور شما بتوانید با مراجعه به این سایت با اطمینان خاطر خریدی شایسته داشته باشید.

دیدگاهی در مورد “راهنمای کامل خرید دستگاه اسپرسو ساز

  1. sommye گفت:

    ممنون مختصر و مفید

    1. آشپزآلات گفت:

      ممنو از شما کاربر عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *