آموزشی

مقایسه 3 تا از بهترین دستگاه های آبلیموگیری

بهترین دستگاه های آبلیموگیری

آبلیموگیری دستگاهی برای گرفتن آبلیموی تازه است. اکثرا این آبمیوه گیری ها را در مغازه های آبلیموی تازه دیده اند. آبلیمو هم با دستگاه مخصوص آبلیموگیری  گرفته می شود و هم با دستگاه هایی که چند کاره هستند. انواع برند ها آبلیمو های صنعتی را تولید می کنند، ولی هیچکدام از نظر خاصیت و تازگی آبلیموی تازه که با آبلیموگیری گرفته می شود، نخواهد شد.

دستگاه های آبلیموگیری برای آشپزخانه های صنعتی  و مکان هایی که در حال تولید حجم بالایی از این ماده هستند بسیار مناسب می باشد. در این  مطلب  به مقایسه 3 تا از بهترین دستگاه های آبلیموگیری در آشپزالات می پردازیم که به عنوان کامل ترین فروشگاه لوازم آشپزی شناخته می شود.

دستگاه های آبلیموگیری یک یا چند کاره توانایی گرفتن عصاره میوه های مختلفی مانند لیمو، انار، غوره و زرشک را دارند. فروشگاه آشپزآلات  برای تجهیز آشپزخانه به ویژه انواع صنعتی  و  مغازه هایی مانند آبمیوه گیری دارای  لوازم  کاملی است و  برند های  شناخته شده و معتبری را عرضه می کند.

مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات به خوبی نشان می دهد که این سه دستگاه از برند های با کیفیت بازار می باشند. برای انتخاب بهتر  می توانید از مشاوره فروش شرکت  استفاده نمایید و دستگاه آبلیموگیری را انتخاب نماید.

بهترین دستگاه های آبلیموگیری

آبلیموگیری دو کاره با قابلیت جابجایی آسان

در مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات به نمونه ای از آبلیموگیری که توانایی  آبگیری از  لیمو و آبغوره را دارد می رسیم. قدرت موتور این دستگاه  فوق العاده است و   در یک ساعت 300 کیلو  لیمو را آبگیری می کند. از خصوصیات مهم این دستگاه  داشتن  چرخ است که جابجایی  آن را ساده می کند.

این دستگاه  خروجی آبلیمو به همراه مقدار تفاله را دارد و به همین دلیل آبلیمو و آبغوره  گرفته شده با این دستگاه  مزه بسیار خوبی دارد و بعد از خوردن  تلخی  احساس نخواهد شد.

در مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات باید جنس آنها نیز بررسی گردد. جنس بدنه آبلیموگیری دو کاره آلومینیوم و ضد زنگ می باشد. این ویژگی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا این دستگاه مداوم در محیط مرطوب قرار می گیرد.

بخش بسیار کوچکی از تفاله با آبلیمو مخلوط می گردد زیرا دو قسمت برای خروجی دستگاه در نظر گرفته شده است. یک بخش برای خروج تفاله و یک بخش برای خروج آبلیمو می باشد.

علاوه بر دو کاره بودن و ظرفیت 300 کیلو گرمی در ساعت میتوان در مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات به نوع برق و موتور دستگاه نیز اشاره نمو. در این آبلیمو گیری موتور hb3 است و برق مصرفی تکفاز می باشد. ابعاد دستگاه 70*60*100 سانتیمتر می باشد که  حمل آن را ساده نموده است.

آبلیموگیری دو کاره با قابلیت جابجایی آسان

آبلیمو گیری چند کاره و سرعت بالای آن

در مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات به نوع چند کاره می رسیم این دستگاه بسیار قدرتمند است و سرعت عمل بسیار قابل توجهی دارد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص برای آبگیری  میوه های مختلفی مانند لیمو، انگور، نارنج، غوره، زرشک و… مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه لرزش نداشتن است که با وجود شاسی  دستگاه این  حالت بوجود می آید. این دستگاه برای آبمیوه گرفتن سه مرحله را طی می کند.

سرعت  این دستگاه زیاد است و می توان به صورت دقیقتر به 1400 دور در دقیقه اشاره نمود. آبلیموگیری چند کاره با ولتاژ خانگی کار می کند و دارای یک سال گارانتی بوده و خدمات پس از فروش این برند تا پنج سال خدمات  رسانی می کند. آشنایی با جنس آبلیموگیری در مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات اهمیت دارد و در نوع چند کاره از جنس استیل مرغوب است.

دستگاه آبمیوه گیری چند کاره پرسی

به سومین دستگاه در مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات رسیدیم. آبگیری با استفاده از این دستگاه چند کاره بسیار ساده است  و در عین حال با بالاترین سرعت عصاره گیری انجام می شود. در یک ساعت  می توانید به راحتی حدود 300 کیلو گرم از انواع میوه ها مانند انار، لیمو، انگور، زرشک و…  را آبگیری نمود. در ضمن از مزیت های این دستگاه آبگیری از انواع سبزی ها می باشد. این  دستگاه چند کاره در مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات دارای ویژگی های بیشتری است.

به عنوان مثال توری هایی با اندازه های مختلف دارد و دریچه های قابل تعویض دارد که با پیچ و مهره به آسانی قابل تعویض می باشند. زمانیکه این  آبلیموگیری را خریداری می کنید به مدت یکسال  گارانتی دارد و  در صورت هر گونه مشکلی می توانید از ده سال خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید. این آبلیموگیری به شکل  پرسی  کار می کند  و  مقداری تفاله درون آن وجود دارد. هم با برق سه فاز و هم تک فاز کار می کند.

از این دستگاه چند کاره استفاده های متفاوتی می شود، زیرا توری های با اندازه های مختلف دارد. با توجه به نوع میوه ای که در این دستگاه قرار بگیرد، خروجی آن کاملا متفاوت خواهد بود ولی چون قطعات متنوعی دارد برای میوه های مختلفی مانند انار برای تولید آب انار و یا برای تولید انواع سرکه و یا آبغوره از آن استفاده می گردد. از موارد مهمی که برای  خریداری این نوع از دستگاه ها اهمیت دارد نوع برق مصرفی آن است. اگر این دستگاه برق زیادی مصرف کند برای مکان های کوچک مانند مغازه ها و یا مصرف خانگی مناسب نخواهد بود ولی امکان استفاده از نوع  برق تک فاز در کنار برق سه فاز وجود دارد.

آشنایی با دستگاه آبمیوه گیری چند کاره پرسی

مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در آشپزالات به خوبی نشان می دهد که تنوع این محصولات بسیار زیاد است و هر فردی با توجه به نیازش هم از نظر قیمت و هم از نظر عملکرد امکان خرید دارد. فروشگاه آشپزآلات بهترین محصولات آشپزخانه را برای خریداران عرضه می کند. قیمت این  آبلیموگیری ها  نسبت به  چند کاره بودن و قطعات موجود در این دستگاه متفاوت خواهد بود. برای اطلاعات کاملتر می توانید با پشتیبانی  شرکت تماس بگیرید. مقایسه 3 دستگاه آبلیموگیری پرفروش در سایت آشپزالات به  خریداران  کمک می کند تا انتخاب آسان تر و دقیق تری را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *