آموزشی, مقالات مرتبط با اسپرسو سازها

ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی

ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی

اگر قصد دارید اسپرسوساز بخرید اما نمی دانید چه مدلی بخرید که هم خوب باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد، این مقاله مناسب شماست. امروز با مقاله ای به عنوان ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی در خدمت شما عزیزان هستیم.

این روز ها اسپرسو تبدیل به یک نوشیدنی جذاب و پر طرفدار شده است. برخی به دلیل انرژی زا بودن آن، برخی به دلیل کلاس داشتن، برخی به دلیل اینکه اسپرسو پایه و اساس دیگر نوشیدنی های قهوه است و دلایل بسیاری دیگر به آن علاقه مند شده اند.

اسپرسوساز خوب چی بخرم؟

سالانه افراد زیادی اقدام به خرید دستگاه اسپرسوساز خانگی می نمایند و سوالی که در ذهن همه ی آن ها ایجاد می شود، این است که اسپرسوساز خوب چی بخرم. طبق بررسی های انجام شده در میان ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی، در ادامه به معرفی 5 نمونه از دستگاه های اسپرسوساز خوب با قیمت مناسب خواهیم پرداخت.

ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی در کدام برند ها و مدل ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند؟

5 نمونه از ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی اقتصادی زیر پنج میلیون تومان  به شرح زیر هستند که امکان استفاده از قهوه ی لذیذ و دلچسب را در خانه به شما می دهند. ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی از دو میلیون تومان شروع می شوند و تا 5 میلیون تومان ادامه دارند.  زیر دو میلیون تومان دستگاه اسپرسوساز خانگی مناسبی برای معرفی وجود ندارد که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. 5 نمونه از ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی به شرح زیر هستند:

  • دستگاه اسپرسوساز خانگی زیگما مدل 222: یکی از ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی، دستگاه اسپرسوساز زیگما مدل 222 می باشد. دستگاه اسپرسوساز زیگما مدل 222 دستگاه نسبتا متوسطی بوده ولی برای مصارف خانگی می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. رنج قیمتی این دستگاه اسپرسوساز حدود 2 میلیون تومان است. این دستگاه در سه رنگ نقره ای، مشکی و استیل به بازار عرضه می شود. دستگاه اسپرسوساز خانگی زیگما مدل 222 می تواند نوشیدنی های مختلفی مانند کافه لاته، موکا، کاپوچینو و اسپرسو تهیه کند. از همه مهم تر این دستگاه دارای سیستم خاموشی خودکار است. این اسپرسوساز با وجود قیمت مناسبی که دارد، مانند سایر محصولات مشابه در بازار امکانات یکسانی را ارائه می دهد. این دستگاه دارای برخی مزیت هایی می باشد. از جمله مزیت های این دستگاه اسپرسوساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • طراحی جذاب و شیک
  • دارا بودن به تمپر قهوه
  • دارا بودن به سینی چکه گیر
  • قابلیت تهیه ی اکثر مدل های قهوه
  • قابلیت تولید کف شیر
  • و …

اشاره کرد. تنها نقطه ی ضعف این دستگاه اسپرسوساز در این است که قابلیت برنامه ریزی ندارد.

ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی

  • ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگیدستگاه اسپرسوساز مباشی: یکی دیگر از ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی، دستگاه اسپرسوساز مباشی می باشد. برند مباشی مدل های متنوع و زیادی دارد، به این صورت که برند مباشی حدود 20 تا 25 مدل دستگاه اسپرسوساز خانگی روانه بازار کرده است. برند مباشی متعلق به کشور ژاپن است ولی اسپرسوساز مباشی در چین تحت لیسانس شرکت مباشی و به سفارش کشور ژاپن ساخته می شود. جدا از دو سه مدلی که خوب از آب در نیامد، مابقی مدل های دستگاه اسپرسوساز مباشی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. دستگاه های اسپرسوساز مباشی از طول عمر بالایی برخوردار بوده و عصاره گیری بسیار خوبی دارند.

تمامی قطعات استفاده شده در دستگاه های اسپرسوساز برند مباشی بسیار با کیفیت هستند و همین موضوع موجب می شود که این دستگاه در رده ی دستگاه های با کیفیت و خوب اسپرسوساز خانگی قرار بگیرند. این دستگاه اسپرسوساز دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد و از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید کف روی شیر
  • قدرت بالا
  • به هیچ عنوان لرزش ندارد.
  • تولید صدای کم
  • بالا بودن سرعت تهیه ی قهوه و کف روی آن
  • دارای پمپ آب
  • دارای نشانگر دما
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • ساخته شده از استیل ضد زنگ

ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی

ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگیکدام یک از مدل های دستگاه اسپرسوساز نوا برای خرید با قیمت کم مناسب هستند:

  • دستگاه اسپرسوساز نوا مدل 140: یکی دیگر از ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی، دستگاه اسپرسوساز نوا مدل 140 می باشد. این دستگاه اسپرسوساز یکی از دستگاه های قدیمی می باشد. افرادی که روزانه به مصرف قهوه عادت دارند، حتما با این دستگاه کار کرده اند، این دستگاه بسیار قوی بوده و از بدنه ی تمام استیل برخوردار می باشد. دستگاه نوا قهوه ی بسیار خوبی را می دهد و بیشتر دکه ها از این دستگاه اسپرسوساز استفاده می کنند. در این مدل از دستگاه اسپرسوساز، نازل بخار به صورت قابل چرخش طراحی شده که این امر استفاده از آن را خیلی راحت کرده است. این دستگاه دارای صفحه ی گرم نگهدار فنجان بزرگتری نسبت به سایر مدل ها می باشد که این صفحه موجب می شود که تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم نمایید.
  • دستگاه اسپرسوساز نوا مدل 149: دستگاه اسپرسوساز نوا مدل 149 یکی دیگر از ارزانترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی می باشد که تفاوت چندانی در ظاهر با مدل 140 ندارد ولی برخی از افراد مدل 140 را به مدل 149 ترجیح می دهند.  تفاوت هایی که دستگاه اسپرسوساز مدل 140 با مدل 149 دارد، فقط در وات دستگاه می باشد. یعنی المنت دستگاه اسپرسوساز مدل 149 کمی قوی تر از مدل 140 شده است. این دستگاه دارای ابعاد مناسب و جمع و جوری می باشد که موجب می شود فضای زیادی را اشغال نکند.  بدنه ی این دستگاه از استیل براق ضد زنگ ساخته شده است. با استفاده دستگاه اسپرسوساز نوا 149 می توان انواع نوشیدنی ها را مانند اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و … را تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *